Starší auta se často přestavují na novější, ale opačně se to příliš nestává. V případě této Corvette to je ale přesně tak. Původně šlo o Chevrolet Corvette generace C6, která ale dostala karoserie z generace C3.

Chevrolet Corvette se na trhu poprvé objevil v roce 1953 a vyrábí se až dodnes. Teď nás budou zajímat hlavně třetí generace s označením C3 a šestá, která se označuje jako C6. Auto, které se stalo základem úpravy je právě šestá generace, která se vyráběla mezi lety 2005 až 2013 a má už vcelku moderní, oblé tvary. V tomto případě však dostala karoserii ze třetí generace, která je naopak opravdu klasická. Vždyť vznikala mezi lety 1968 až 1982.

Přečtěte si také:  Ford GT Le Mansory je tříkusová limitovaná série. Vyjde na 46 milionů korun

Možná byste čekali, že něco podobného vzniklo v Americe, ale pletli byste se. Tohle je práce z Evropy. Přestavba vznikla v maďarské společnosti Hardcore Engine Builders. A není to jejich první podobný počin.

Z Corvette C6 zůstal kompletní podvozek, včetně zavěšení kol, řízení, brzd, ale i motoru a šestistupňové automatické převodovky s řazením páčkami pod volantem. Motor je standardní vidlicový osmiválec LS3 s výkonem 321 kW/436 koní a točivým momentem 575 Nm. Dostal ale nové hlavy válců a kompletní nerezový výfukový systém.

Výkon putuje samozřejmě na zadní kola, kterým s přenosem výkonu na silnici pomáhá protiprokluzový systém. Při krizovém brzdění naopak řidič ocení ABS.

Karoserie třetí generace Corvette na podvozek šesté generace sedl, přestože to nebylo jednoduché. Karoserie byly nalakována do šedé barvy Nardo Grey a doplněna o drobné akcenty například na vnějších zpětných zrcátkách, bočních výdechách a podobně. Stejnou modrou pak lze nalézt i na krytu motoru nebo v interiéru.

Přečtěte si také:  Tohle Ferrari 812 Superfast dostalo úplně nový interiér. Vypadá fantasticky

Z žádné jiné Corvette ale nepocházejí kola. Jde o úplně nové disky, které dostaly bílé nápisy Corvette Stingray na pneumatiky.

Přidat komentář