Ve chvíli, kdy byl oznámen vznik Inspekce silniční dopravy (INSID), v diskuzích se začaly objevovat výkřiky o tom, že jim stejně nikdo nebude zastavovat, protože jde o nějakou pochybnou skupinu úředníků. Ukázalo se, že nešlo o plané vyhrožování, první řidič se s inspektory odmítl bavit.
Inspektoři zastavili ke kontrole dodávku, ale asi nečekali, co bude následovat. „Nejste státní. vás poslouchat nemusím. To byla reakce řidiče, kterého zastavil inspektor INSID při kontrolní akci na I/6 u Andělské Hory. Tvrdil, že INSID není státní orgán a že ho nemusí respektovat. Odmítl předložit doklady a podrobit se kontrole. Nepomohlo vysvětlení, ani citace zákona. Inspektor zachoval chladnou hlavu, vyfotil si RZ vozidla, logo přepravce a operativně kontaktoval policii. Ta si na řidiče počíhala o pár kilometrů dál a zastavila ho. Výsledek? Za přestupek hrozí řidiči ve správním řízení pokuta až 200 000 Kč,“ informovali inspektoři dopravy na svém facebooku.
Je tedy dobré si připomenout, že INSID má řadu pravomocí totožných s policií. Kontroloři mohou za účelem kontroly zastavovat vozidla, ukládat pokuty příkazem na místě a vybírat kauce, zabránit v další jízdě či odebrat doklady nebo SPZ. Při kontrolách zejména nákladních vozidel na našich silnicích není INSID závislá na policii nebo celní správě. Kontroloři mohou moci používat modré majáky k odklánění vozidel a jejich zastavení. A nezapomínejme, že inspektoři mohou také kontrolovat emise, mají na to mobilní jednotky na měření. A mohou tedy zakázat další jízdu.
„Když udržíte lidi unavené a roztěkané, nedokážou se zorganizovat. Když je udržíte rozhádané a rozdělené, nebudou odporovat. Systém není rozbitý, systém dělá přesně to, k čemu byl navržený.“
Mají pravdu, další zbytečný orgán,akorát na buzeraci lidí.
Pořád nechápu ty stesky. Připomíná mi to situaci z prvního stupně ZŠ, když se chlapci v zadní lavici rozčilovali ve chvíli, kdy učitelka pohrozila, že ten, kdo nebude nosit domácí úkoly, dostane pětku. Kdo úkoly nosí, tomu nic nehrozí. Tak si říkám, chlapci, jak jste na tom vy?:-)
To by mě zajímalo kdo první jim tu dodávku sejme ;-)
Měření emisí v bůh ví čem pojízdném nemůže nikdy naměřit správně hodnoty, možná je orientační a hlavně kde mají jistotu, že to nepřisává čoud u okolí. Na STK při měření jsou nějaká pravidla, jak měřit a pojízdná to nikdy nemůže splnit. Tohle je zase loupárna, aby se naplnila kasa a firma, která s tímjezdí.
A jak se pozná ten pravý Inside? Uniforma? Cedule? Pomalované auto?
Měl bych strach zastavit nějakému hejhulovi, co má terč od učitelky MŠ… Jsem už starý muž a ani moje žena není žádný Rambo. Nějakému drbanovi bychom se asi neubránili…
Pamatujete na ty falešné policajty u Příbora? Ti sice šli jen po Vietnamcích…
Netřeba řešit, tady v právním stádě skoro všichni loupí v souladu se zákonem.
Přesně tak, člověk, který normálně pracuje je v naší republice žebrák. Jen se vymýšlí, jak zaměstnat neschopné a známé známých.
Tak to máme pokutu za pálení větví, mytí auta na zahradě, chybějící projekt k 100-letému domu, za stažené okno, nastartovaný auto, za komíny za….. lepší se odstěhovat
A kam? Nějaký tip?
Sicílie-pokud se tam přstěhujete a budete zvelebovat svou nemovitost,koupíte j za 1 euro.
Příroda,památky lidi moře.jídlo,víno-nádhera
Zkuste si nejdřív zjistit za jakych podmínek vám tu nemovitost na té Sicílii za to euro prodají. Ono to tak jednoduché není.
Vietnam pořád teplo nemusíte nic kupovat jako nemovitost penzion od 200 Kč za noc se snídaní 20 Kč benzín atd super země a lidí jídlo výborné ☝️😃😃
Samá regulace, a k ničemu. Jen tahat z lidí peníze.
A pracovat tam budete za kolik, abyste mel 200 za noc?
Ale nesmíš chtít třeba k lékaři, pak poznáš tu pravou Itálii.
Jasně, Vypovědět stavebko a koupit si v tichomori jeden z 11000 ostrůvků… A máš klid
Pálení větví zakázáno není, mytí auta na zahradě také ne. Asi by to chtělo se v blábolech bulváru trochu orientovat a zbytečně hloupě neštěkat!
To první od března určitě je.
Pálit větve je blbost. Mám štěpkovač a dávám je do kompstu. Nemám rád když mi někdo smrdí kouřem pod nos a proto to nedělám ostatním ani já.
Vy na zahrade vyrezavate zdrave vetve? Nebo ty suche, tedy pravdepodoben napadene nejakou houbou, skudcem…
A tohle si nadrtite a date do kompostu, kde neni zaruka, ze problem napadenych stromu jen nerozsirite.
Vy asi nebudete zahradník, že jo
Aby te neslehlo
Ad 1/Zákaz pálení větví a dalšího bioodpadu od 1. března 2025 ukládá novela zákona o ochraně ovzduší, konkrétně zákon č. 42/2025 Sb., který mění původní zákon č. 201/2012 Sb., o ochraně ovzduší. Novela sjednocuje pravidla a stanovuje úplný zákaz pálení biologického odpadu (větve, listí, tráva, plevel apod.) na celém území ČR; dřívější možnost obcí upravovat tyto podmínky vlastními vyhláškami byla zrušena
Ad 2/ Mytí osobního auta na zahradě, trávníku či dvorku je v České republice ve většině případů zakázáno zákonem – konkrétně „vodním zákonem“ č. 254/2001 Sb. (§39 odst. 9). Tento zákon říká:
„Mytí motorových vozidel a provozních mechanismů ve vodních tocích nebo na místech, kde by mohlo dojít k ohrožení jakosti povrchových nebo podzemních vod, je zakázáno.“
Tak jen do toho, nic vás tu nedrží ;)
Samá regulace, a k ničemu. Jen tahat z lidí peníze.
Přesně
No tak se odstěhujte, přeci vám nikdo a nic nebrání.A nebo dodržujte zákony a předpisy a ničeho se nemusíte obávat.
Dle jména soudím, že vy tu doma jistě nejste.
Lidičky, všude je chleba o dvou kůrkách! Máme tu spousty věcí, které jinde nejsou. Navíc nemáme tu zase tsunami, zemětřesení, teroristy a nemusíme se bát pustit děti do školy.Taky jedovatí pavouci,hadi a jiné potvory zde taky nechtějí být… Zatím se zde neválčí a můžeme žít. Regulace a nařízení : pokud jsou logická a prospěšná pro společnost – dobře. Jsou-li nelogická a nesmyslná -pryč s nimi i s lidmi, kteří nám je nutí!! Zde to nevyřešíme, musíme se ozvat v době, kdy můžeme ovlivnit to, kdo u vládnoucích koryt bude :-) Hezký den a buďme na sebe vlídní. S úsměvem se nám bude žít lépe :-)
Bohužel s tím musím naprosto souhlasit. Je prakticky nemožné existovat v tomto státě v plném souladu se všemi zákony. Místo toho aby legislativa lidi vedla, tak nutí nacházet kličky. I přes mraky nařízení, zákonů, vyhlášek a zákazu je kriminální činnost vysoká a jediný výsledek je buzerace lidi. O spravedlivosti justice bych mohl napsat vlastní knihu. Dokonce i advokáti narovinu tvrdí ze vymahatelnost práva a spravedlnost nebyla nikdy horší (a mohu to potvrdit).
Nejsem zastáncem anarchie, ale rád bych žil ve skutečné demokracii a ne tomto výkladu demokracie kde můžeme volit mezi mafiány, podvodníky a jako občané máme právo zejména platit a doporučeno držet huby.
Uz nějaký čas zvažuji stěhování do zahraničí (i s celou moji firmou) a každý podobný článek mě k tomu rozhodnutí vždy posune blíže.
Nemusíte se nikam stěhovat, stačí jen nepsat hlouposti. Nikdo vám nezakazuje pálit suché dřevo, ….
Vždyť je to jasné – Fiala chce další peníze. Nezaplatíš, jo nevycházejí ti emise a tak odtah ,co bude mnohem dražší a tak každý zaplatí . Policie vyžaduje psychtesty a vzdělání , tak vytvoříme tlupu , která nic z toho nepotřebuje. Jen drsné čelo a zlodějskou povahu.
akorát že u cesty stávali už za Babiše, jen k tomu potřebovali asistenci policie, která pak chyběla jinde. Ale může za to Fiala
Správně může za to Fiala a jeho tlupa.
Rád jezdíš za někým komu se valí z výfuku černej kouř že přes něj nevidíš? Já ne. Rád jezdíš po silnicích kde jsou vyjeté koleje a hrboly a ničíš si a tom tlumiče? Já ne.
Hlavně, že po 90 roce se oháněli ve Vládě, že zlikvidují přebujelou byrokracii a dneska je těch /úředníků/ tolik, že ani nevíte, kdo je skutečný a kdo je Fejkový Policajt, majáčky si může koupit kdokoliv, také nezastavuji /civilním/ autům a /orgánům/ v civilu… Sice už jsem v Opavě za to platil pokutu, ale stále lepší, než aby mi někdo ukradl auto…..
Je to,csice, o něčem jiném, ale pokud jde o byrokracii, máte naoristou pravdu a je to zkufalé a nejen u nás. Dnes jsem jel přes Opavu a stále je tam provizorní most a povodně byly před rokem. Nevěřím tomu, že by Opava neměla peníze. Když se v Japonsku ve Fukuoce propadla křižovatka cca o 7 m, nebo to mohlo být i více a pod ní vedla kanalizace a různé další sítě, jezdilo se po křižovatce už za týden. Tady se bude jezdit možná tak za 7 let. Protože to se musí nejdřív zlikvidovat škodná událost a to jsou dny a týdny, vyšetřit, jestli neby stavebně most odfláknutý, vysoutěžit firmu, která jej zbourá, pak na to firma nastoupí a má na to času milion, potom je potřeba vyřídit stavební povolení, pak se vysoutěží firma, co ten most postaví, neúspěšné firmy podají rozklad, soutěží se znovu, nebo to jde k soudu a to už jsou ne týdny, ale měsíce a i roky zdržení. No a nakonec se začne stavět, ale také žádný spěch, nikdo nechce aby to bylo zítra. A to je pitomý most. A o podemleté železniční trati z Opavy do Chuchelné ani nemluvím, už skoro rok visí před Malými Hošticemi v luftě. Ale aspoň se na ní opravuje přejezd v Bolaticích.😃
Opava je zrovna příklad Policie která má extrémní pověst. V tom špatném.
Pokud jde o stav po povodních to je další příběh. Opraveno bude, ale je nutno připravit výběrová řízení. A to tak aby to bylo zajímavé pro spřátelené firmy. A to chvíli trvá, že….
Také bych ani nestavěl s podezřením na falešnou kontrolu.
Neumím nebo nechci si poradit s korupcí, tak zřídím další kontrolní orgán (INSID), co bude kontrolovat kontrolní orgán (STK). Ještě by se měla vláda zamyslet nad tím, zda by nebyla možná korupce u tohoto kontrolního orgánu (INSID) a zřídit speciální inspeklci, která by dohlížela na činnost kontrolního orgánu (INSID), co kontroluje činnost jiného konotrolního orgánu (STK).
Geniální, na tohle by ani v Kocourkově nepřišli.
v čem může STK za to, že řidič přetížil vozidlo, nedodržel povinné přestávky, popř firma dluží FÚ ?
Největší škody působí mlčící většina, která chce pouze přežít, podřizuje se a se vším souhlasí.“
Sophie Scholl,
Bojovnice odporu proti nacistickému režimu
(1921–1943)
I bych tomu věřil
I byste, Vy?
Zastavuji take auta s registraci na Ukrajine ?
Ano. Stejně jako Poláky.
Pavle myslel jste to vážně, nebo jako ironii. Najezdím ročně po ČR cca15000Km a ještě jsem neviděl, že by je policie kontrolova.
ne vole, tuto jednotku založila ukrajinská tajná služba s cílem buzerovat české řidiče. Ukrajinci mají tedy výjimku. Oni ani nemusí dýchat, domluvili si výjimku i na to
Na co chodíme na pravidelné STK když potom buzerace na silnicích.Zase si papaláš udělal dobrej byznys.Pořád se ohánějí ekologií,ale až někomu rupne v hlavě a rozpoutá jadernou válku pak asi můžou všichni na mnoho let s ekologií někam.
Jak STK změří okamžitou hmotnost vozidla na silnici? Jak STK zjistí, že filtr pevných částí byl na kontrolu u nich pouze zapůjčen a po odjezdu z STK filtruje v jiném autě?
Přesně a za ty vybrané pokuty si kupují desky chlast a cigára.
Ne. Zastavuji jenom blbce, co porusuji zakon a jeste maji blbe vymluvy a blbe otazky.
Bůbů, za všechno mohou Ukrajinci. Závidím him, že zdrhli že své země, aby v práci mohli poslouchat řeči, jak mají štědré dávky.
Jste další ubožáček, považující se za „Čecha“, co?
Já třeba Českou republiku nesnáším. Proto tuto zemi jen vydělávám prachy na všech. Nejlépe na nemovitostech v exekuci,ale výdělek ztrácím mimo EU ať celá ČR i EU má ze mě co nejméně.
Ano, pokud mají podezření.
To je v ČR nějaký nový sport, neustále být v opozicí, dělat problémy?
Zřejmě měl potižista problém.
Viděl jste, že by nezastavovali?
Inspekce silniční dopravy je hloupý produkt této rozpočtově odpovědné a šílené vlády, která zřídila další úřad a tím znovu a zcela zbytečně dál zatížila státní rozpočet.
Existence tohoto úřadu je zcela matoucí.
Přitom stačilo zřídit příslušný policejní útvar. Pracovníci by měli policejní auta, policejní uniformy a každý by věděl, co se děje.
Tím by odpadly tyhle scénky, protože stejnokroje pracovníků tohoto úřadu se příliš neliší od dělníků opravujících silnici a vůbec se nedivím, že řidič takto reagoval.
Ještě pár takových správních orgánů a budu muset zastavovat pokaždé, když na mne mávne každý šmrdola v montérkách u silnice.
Přesně tak..
Kolikrát vás za poslední roky někdo zastavil Jezdím často a 10 let nikdo
Stěžovat si a dělat problémy. Český sport.
No, Češi
Tak to by mě zajímalo, kde by vzali ty policajty. Za ten mrzký peníz to už tak nikdo moc nechce dělat a když, tak na to hází bobek, na přestupky jen tupě koukají s kávou v ruce. Taky kdo by se dřel za těch pár šupů.
a víte že to bylo už za Vašeho guru ? Jen s nimi stáli policajti, kteří chyběli jinde ! Stavěla mě na konci školního roku dětská policejní hlídka. Proboha kde to jsme (ironie)
Kdybyste si o tom něco přečetl, tak byste věděl, že INSID není nic nového. Možná se jmenují jinak, ale funguji již řadu let. Zásadní rozdíl je, že nyní mají sami pravomoc zastavovat vozidla, zatímco doposud to pro ně musela dělat policie.
Když vidím to auto na fotce tak opravdu nechci aby taková auta jezdila spolu semnou na jedné komunikaci. Dokud lidi nepochopí, že i v demokracii platí jistá pravidla a je potřeba je dodržovat, tak se takové instituce budou zřizovat nadále.
Taková auta ti nejspíš vyděla na dotace na tvůj elektromobil – z našich daní – pane chytrý.
Přesně tak.
Přesně o to tu jde, znechutit lidem vlastnictví aut se spalovacím motorem a vnutit elektomobily nebo ještě lépe je přimět aby se vlastní mobility vzdali úplně. Je to součást zelené ideolodie. Jen žasnu, kolik lidí té Bruselem a Fialovou vládou ražené podvodné ideologii furt skáče na let a režimu věří v dobré úmysly. Je to jako u blbých.
To je blábol…
Podle čeho soudíte stav auta? To jako podle toho, že má orezle kapotu? Kdy vás ohrozilo podobné auto? Mě teda častěji ohrožují nový rádoby našlapný auto s řidiči co umí sešlápnout na rovince plyn.
Patrně jezdíte stejným vrakem…
Souhlasím, taková auta v takovém stavu raději na silnici nevidět.
Pěkně prosím, pracoval jsem na STK ( stanice technické kontroly ) 23 let … co je to státní technická prohlídka ?
Je to taková prohlídka, která byla zřízena na základě zkušeností s korupčním prostředí klasické STK.
Naprosto v pořádku když se na silnicích chováme jako dobytek za to vše si můžeme sami
Moje řeč. Ale dávejte pozor, už jsem byl za tento názor řádně otitulován. :-)
Víte, jak poznáte, že žijete v reálném totalitním režimu? Není to jen zavedení cenzury, pronásledování lidí s jinými názory, ale i to, že vytváří další duplicitní represivní složky na buzeraci lidí. Totalitnímu režimu jedna policie, jedna armáda nestačí. Už chybí jen zřídit novodobou StB. I když pokus o zřízení StB na vyhledávní vnitřního třídního nepřítele v řadách státní správy už tady byl, tým KRIT. Vedl ho dokonce pravý normalizační agent StB Michal Klíma s krycím jménem „Syn“.
Víte jak poznáte člověka, který má problém s dodržováním jakéhokoli nařízení, zákona či předpisů? Začne se ohánět totalitou :-D
Největším požehnáním pro totalitní režim jsou otroci, které přesvědčí, že žijí ve svobodné společnosti. Takoví skloni hlavu a nechávají si na sr… a co je horší, nutí k tomu i ostatní. Jste opravdu 100% přesvědčen, že většina předpisů, nařízení, zákazů a regulací je fakt potřebných? Když se podíváte mimo EU, tak nikde tolik byrokratických bičů na lidi, taková buzerace a okrádání lidí neexistuje. Okolní svět je mnohem svobodnější než tady v tom zregulovaném žaláři národu EU. Kdo byl dál za hranicemi EU, ten to potvrdí.
Můj komentář si vztáhněte k danému tématu. Pokud si vezmu že mi člověk co nerespektuje základní pravidlo o technickém stavu, kvůli poruše na svém vozu zabije na silnici rodinu, tak si řeči o totalitním režimu opravdu může vetknout za klobouk. Například absolutně nesouhlasím se zeleným šílenstvím. Tam vidím zbytečnost, ale tím, že nemáme totalitu tak s tím hlas většiny může něco udělat ve svobodných volbách a referendech.
Jenže ve statistikách příčin dopravních nehod je technický stav vozidla až někde úplně v zadu, nula nic. Takže buzerace řidičů k vůli technickému stavu nebo k vůli emisím, ta přehnaná přísnost oproti standardům v jiných zemích mimo EU má evidentně úplně jiné pozadí než bezpečnost. V dnešní době na vyložené vraky v porovnání s minulostí lze dnes narazit už jen velmi zřídka, tak proč taková buzerace?To bude dáno zelenou ideologií a direktivně nucené elektromobilitě a v jejím rámci snaha co nejvíc, hlavně starších aut vystrnadit ze silnic. Nic jiného za tím nebude.
Statistiky neznám. Ale pokud má někdo shnilý podvozek, z poloviny nefunkční brzdy, tak to nemůže nikdy dobře skončit. Podívejme se na nadpisy dopravních nehod – z neznámých příčin najel do protisměru. Většinou je na vinně právě prasknutí shnilých náprav, a nebo i normální rychlost avšak jízda na zimních pneumatikách v tropických třicítkách kdy auto neudrží stopu. A další věcí je přetíženost aut kdy jde účinnost brzd dolů a pak za vámi kamion nedobrzdí. Asi se neshodneme. Za mě je tato instituce na místě a vítána.
Statistiky nehod neznáte, ale přesto jste neochvějně přesvědčen, že za nehodami stojí shnilé nápravy. Tak to jo, k zasmání dobré. Ty neznámé příčiny bývají většinou leknutí, zdravotní kolaps, mikrospánek, někdy prasklá pneumatika. Na technickou závadu se při vyšetřování nehody lehce přijde a už dlouho jsem nikde neslyšel, že by za nějakou nehodou osobního auta stála technická závada typu shnilé nápravy. Naposledy ještě v dobách, kdy po silnicích jezdily škody 120. Proto ve statistikách nehodovosti je technický stav až někde na posledních místech, zanedbatelný. U kamionu je nehoda k vůli technickým problémům možná, tam je slabým místem vzduchový systém, který napájí brzdy, ale tyto případy se stávají spontánně´i u nových vozů a žádná sebepřísnější technická prohlídka tomu zabránit nemůže. A dojíždění zimních gum v létě nebývá doménou majitelů starších aut. Za mně je to instituce zbytečná, duplicitní, co fušuje do řemesla policii a stojí další zbytečně vyhozené peníze. Máme nejvyšší počet policajtů na počet obyvatel v EU, možná i na světě a není jich nikde vidět. Sedí zašití v kanclících a čekají na výsluhy. To máme krmit další zbytečné krky aby nás buzerovaly za naše daně? Nechápu lidi, kteří jásají nad stále větší buzerací od státu. To už musí být masochismus.
Souhlas. Za dopravníma nehodama je hlavně řidičská bezohlednost, nepozornost a neumětelství. Kdysi dávno jsem musel doject z Valencie až do Prahy téměř bez brzd. Cestoval jsem na pankáče, mladej se starou dodávkou, bez peněz, bez klobouku bos. A dojel jsem. Jel jsem tedy v noci a snažil se abych se maximálně vyhnul hustějšímu provozu. Byly to nervy, ale dal jsem to. Jistě že jsem se musel pekelně soustředit a předvídat na míle dopředu. Žádný čumění do mobilů či lepení na zadky a podobný sobecký riskantní manévry. Prostě maximální koncentrace a ohleduplnost, tak jak by to mělo být samozřejmostí pro ostatní řidiče. Po těch tisícech kilometrech mi to pak už zustalo. Od té doby jezdím plynule, dodržuji rychlosti, poctivě blikám, neriskuji, podřazuji tak abych brzdil motorem, prostě jezdím tak jako kdybych neměl brzdy, protože na ty se člověk nesmí spolehat. Mohou kdykoli selhat. Náhoda je blbec a stát se může cokoli. To že někomu závodnický styl leta prochází neznamená že je dobrý řidič. Jednou něco rupne a ne že se člověk zabije, ale může zabít někoho jiného, což je mnohem horší. Komu se chce žít s vědomím, že stvořil sirotky či zmrzačil děti. Asi nikomu, ale spousta řidičů o tom za volantem vůbec nepřemýšlí. Nemám rád takový ty bojovníky za vysokou rychlost. Turek a podobný potenciální sobecký vrazi. Za mne by auta už od výroby měly mít omezenou rychlost podle toho jak se kde smí jezdit a maximálka těch 130,- (i když i to je za mne dost) Docela mi vadí že povolená rychlost je vymáhána jen pokutami. To je k ničemu. Nic to neřeší. Pořád je tu spousta ignorantů, kteří ohrožují ostatní když se zrovna policie nedívá. Pokuta mrtvé neobživí a zmrzačené na nohy nepostaví.
Kde to mám podepsat, pane Tomáši?
Taky se přidávám.
kdo by to tam vymontoval a namontoval takový práce,nevýmýšlejte nesmysly.Zimní pneu ti nedrží stopu to jsou kecy,vitej at te nekdo porad buzeruje a plať tydle příživníky.
Tak tohle je výmysl. Doložte zdroje.
Souhlasím ……
Jedu tím na co mám,jedu podle toho a zodpovědnost si nesu taky sám čím že vás to ohrožují? Pravdou je,že největší nebezpečí je řidič a zpravidla velkých,nejlíp výkonných,ale na pohled krásných aut.jezdim denně můžu posoudit.a pak potíž že okreska není dálnice,a auta současné běžné velikosti jejich řídící bez svodidel a zpravidla bílých čar nejsou schopni bezpečné uridit.to ovšem takhle instituce neřeší.tak že ,milý Pavle ,více pravdy mají tentokrát vaší oponenti.bohutel.pro nás všechny.
A na co teda vznikla další taková sebranka,když tady od toho máme celní správu,která takové kontroly provádí ? Jen se jim mohl přidat přístroj na měření emisí a měli by komplet vybavení. Další žrouti státních peněz
Mentální brzda?
Fízlovský loutkový stát, pronásledující lidi na každém kroku. Hlavně rozšířit už tak přebujelou tlupu byrokratů, aby ještě více znepříjemnila lidem život. Hlavně kontrolovat emise, ten výnosný obchod s ničím, který má vliv pouze na bohatnutí bruselského režimu a s ekologií nemá pranic společného.
Mě za čtyřicet let zastavili jednou. Je mi líto, že zrovna vás tak terorizujou. Nechápu.
Pan řidič také jistě ví, že stačí správní řízení rok sabotovat – ignorovat předvolávání k jeho projednání a toto řízení se automaticky ukončí bez postihu – spadne pod stůl. Je dost dobře možné, že mu jich už běží několik a přesto nezaplatí ani korunu a může jezdit každý den.
blbost
Správní orgán udělá následující:
a) formou zkráceného příkazního řízení Vám zašle příkazem správní trest na adresu trvalého bydliště. Máte možnost do 8 dnů podat odpor.
b) zahájí s Vámi řízení a předvolá Vás k ústnímu jednání a následně rozhodne o správní trestu rozhodnutím + náklady řízení (2.500,00 Kč), proti kterému se máte možnost odvolat.
I když si příkaz, předvolání a následně rozhodnutí nepřevezmete, je vždy uplatněna fikce doručení.
Pokud vše budete ignorovat a nejste bezdomovec, tak se s pravděpodobností hraničící s jistotou seznámíte s exekutorem. A ten si ke správnímu trestu také něco připočítá.
PS. U přestupků nad 100 tisíc je promlčecí doba 3 roky. Promlčecí doba je zahájena dnem spáchání přestupku, ale přerušuje se a zahajuje se nová promlčecí doba při zahájení řízení a při vydání rozhodnutí. U přestupku s horní sazbou 100 tisíc+ pak odpovědnost zaniká až po 5 letech.
Někdo si zapomněl nastudovat, že promlčecí doba u přestupků byla právě kvůli takovým chytrákům prodloužena na 3 roky!
Takhle to nefunguje. Předvolání můžete ignorovat, ale odsoudí vás stejně. Pokud o vás budou opravdu stát, pošlou si pro vás hlídku nakonec a ještě vám napaří maření. Případ je promlčený po roce pouze pokud se jím správní orgán nezabývá, tím že pošle předvolání se jím ale zabývá a že vy si ho nevyzvednete je úplně jedno. Považuje se za doručené. U vážných a drahých přestupků se nestává, že by došlo k promlčení. Promlčí se vám někdy třeba mírné překročení rychlosti apod.
Proč kontrolory INSID nedali do uniforem PČR,zavřeli by ústa hrdinům kteří se bojí kontroly na cestě, u STKčka to stále jde uplatit na cestě jim peníze nejsou nic platné.
A jestliže to vyžene pár čmoudů nebo nejlépe všechny ze silnic tak jedině dobře.
Nejsem ekolog ale říkám si proč já mám auto v pořádku a ostatní nemusí?
Zajímala by mne možnost odebrání SPZ, a jestliže mi odeberou RZ, protože SPZ se již mnoho let nepoužívají, jednají tedy protiprávně?
Zlatí soudruzi prosím vratte se.Já už mám té demokracie plné zuby.A prý bude ještě líp.
Přesně. Zlatý lidovy milice, že jo?
neboj, vzhledem k tvemu veku uz se dlouho trapit nebudes
Putin bere , tak táhni do ruzska tam ti bude dobře.
Progresivističtí svazáci, kteří nekriticky konzumují vše, co vybublalo s touto šílenou vládou, si v ničem nezadají se svazáky z 50. let. Jen ideologie je trochu jiná.
PS. Co má tato problematika či kritika toho, co se zde děje, společného s Putinem? To máte tak málo sociální inteligence, že nechápete, co tím chtěl předřečník říct?
Neznám žádné ruzsko..🤨
:-)) ..tam zas úřadovala PS-VB (pomocná stráž).
jestli to ze silnici vyzene aspon ty nejsmradlavejsi naftaky a pretizeny kamiony, tak jen dobre
Za mně je vznik INSID (přejmenované Centrum služeb pro silniční dopravu) naprostou zbytečností, protože pouze supluje činnost jinak prováděnou PČR. Také by se to dalo interpretovat jako přiznání personální a vzdělávací krize PČR, protože ta měla celkem nedávno přiznány technické kontroly vozidel při provozu na pozemních komunikacích. INSID tedy „šetří“ síly a prostředky PČR, která by se jinak musela věnovat součinnosti při prováděných kontrolách, ale stojí poplatníky o 70 milionů ročně víc. A ušetření policajti taky vidět víc nejsou.
Souhlasím s vámi. To samé mě napadlo hned,jak o tom mluvili v televizi.
Máme už vůbec horské myslivce? Ne že by mě to lákalo – já čekám, až se ustanoví česká odnož Kanadské jízdní policie, něco jako Jihočeská jízdní kobra třeba..
Už píši Wolkrovi, zda by tady nechtěl sloužit
Zas nějaký politik dohodil kamarádovi kšeft to se pak podniká.
Pořádek a disciplína je na místě.
Proboha zastavte nekdo tuhle saskarnu.. dalsi zbytecna buzerace ridicu.. jako by nestacilo ze nas uz muzou kontrolovat statni, mestaci, celnici, stkacka, parkovaci auta, kamery kam se podivas..
Ale kdyz maji chytit kriminalnika, nadilnika, zlodeje tak vse odlozeno..
Myslím že by bylo dobré aby podobné pravomoci měli také myslivci a předsedové zahradnických kolonií. O dobrovolných hasičích bych také uvažoval.
Jo a pak jeste vratit trest smrti bez soudu. Lidi vy jste paka.
To už je policejní stát v praxi! Kupka to dotáhl do dokonalosti.Kam se hrabou ti před rokem 1989…….Pokud mám platnou státní technickou prohlídku,potom se budu soudně bránit jestli nějaká „nová“ hlídka bude chtít odebrat platnou prohlídku.To si řešte na stanicích STK a neobtěžujte občany.Já dám auto servisu,který auto nachystá a provede na státní stanici STK.Jestli to někde nefunguje,já to neovlivním.Já osobně nebyl s autem na STK už minimálně 20 let.
Bohužel. Za stav vozidla na silnici odpovídá v danou chvíli řidič. To vy se můžete soudit s STK kde vám neoprávněně vylepili známku na značku, resp. trošku přivřeli očko… „-) Nebo můžete chtít zpět peníze od toho servisu, kde vám „připravili“ auto na STK.
Pokud nemáte auto v pořádku a zastaví vás v Německu, naše STK vám taky nepomůže (to platí i pro Němce u nás). A zkuste si tam na ně otevřít ústa. Buď máte auto v pořádku, nebo ne. To že máte STK na tom nic nemění…
Pravda je taková, že jde o státní orgán – bohužel. Odvolávat se a stěžovat si nepomůže, zavolají na Vás policii, jediná věc, která pomůže. Je dělat že jste je neviděly. Je to BUZERACE ze strany Ministerstva dopravy a nápadů z BRUSELU. Pána s dodávkou je mi líto, já bych jednal naprosto stejně kdybych o tom nevěděl.
Plná pravda,jenom další instituce která buzeruje řidiče,pokud dělá někdo podfuky s technickými proč jste se nezamerili radši tam,ale proč to dělat jednoduše když mužem buzerovat všechny.Ja sám nechávám auto připravit v servisu a potom mi oni zajedou vozem na STK a nemám problém a to co mě to stojí navíc je zase pro mě ušetřený čas a nervy zda budu ok.
odpovednost za to stejne neses hlupaku. za svou neznalost dekuj komunistickemu vzdelavacimu systemu
No pokud Mne tato skvadra zastaví budu chtít vidět platnou kalibraci zařízení, a provedené školení obsluhy včetně praktického zácviku. Nepředloží-li, uvedu ve svém vyjádření k zápisu z kontroly a mohou si akorát tak hvízdat.
Já bych doporučil udělit povolení ke kontrole vozidel i kominíkům, jsou taktéž z oboru!
Děkuji předem
Jose, v Německu měří němečtí policisté motorkářům rozměry zrcátek zednickým metrem a sklon RZ tesařským úhloměrem. Nikdo ani necekne. Byl byste takový frajer i na německé silnici?
K potřebě různých potvrzení a dokladů při provádění kontrol se již vyjádřil Nejvyšší správní soud. A jste vedle, kontrolující to nemusí mít u sebe, pokud to vůbec musí mít.
Vraťte se na zem.
no pomalu se stáváme stále západnější – prostě jsou to takový lovci lidí bukanýři koupí si od státu patent na loupení a je to
jezdím kolem nich každý den, proč mě ještě nestavěli?
Podle jakého zákona postupuje INSID?
Novela zákona číslo 130/2025 Sb., od 1. července 2025.
Takže je to Fialov práce. Dobré vědět :-(.
A co s tím?
njn, už za Babiše fungovala pod jiným názvem, ale přece za vše může Fiala