Pomalu, ale jistě si musíme zvykat na fakt, že tunerům není nic svaté. Ať už je to luxusní limuzína nebo například elektromobil. Na poprvé to byla pouze jiná kola, tahle úprava je o něco komplexnější. Jako první se do úpravy Tesly pustil Saleen, nyní si pro elektrický sedan přichystali aerodynamický balíček u RevoZport.
Hlavními změnami oproti sériovému modelu jsou bodykit nazvaný R-Zentric a multimediální výbavička pro zadní cestující, kterou firma Tesla nedodává. Aerodynamické úpravy sestávají z karbonového předního lízátka, nástavců prahů i samotných blatníků, zadního difuzoru a decentního křídla na víku zavazadelníku. Všechny tyto úpravy by prý měly pozitivně ovlivňovat přítlak a také uspořit hmotnost. Ikdyž si myslíme, že těch pár gramů se u sedanu, který váží přes dvě tuny, vlastně asi ztratí…
Exteriér však prokoukl zejména díky obřím kovaným kolům Klassen ID, které ctí stejný průměr 22″ palců jako ty od ADV.1. Přední disky jsou široké 9,5 a ty zadní dokonce 11 palců. Obouvají pneumatiky šířky 255, respektive 295 mm a jejich instalace rozšíří rozchod kol o 40 mm. Takže upravený Model S lépe sedí na silnici, což přispívá ovladatelnosti. Zrovna u firmy Tesla motors bychom předpokládali komplexní dotaženost a vzhledem ke složitosti celého elektrického ústrojí a především hospodaření s elektřinou, bychom rozhodně neměli potřebu do toho zasahovat. No, proti gustu…
Tesla Model S má už v základu úžasný palubní systém, ovládaný přes obří 17″ displej, jenže k tomu se logicky dostanou jen pasažéři vpředu. Proto pro ty zadní u RevoZport přichystali speciální konzolu, buď opět z uhlíkových kompozitů nebo potaženou kůží. Obsahuje dva sloty pro iPady Mini s dvojicí přípojek USB. Spolu s iPady bude možné do středového sloupku usadit také dvojici nápojů.
Tesla nedávno představila Model S P85D, který nabídne až 515 kW/700 koní výkonu a na stovku se dostane za pouhých 3,3 s. U RevoZport očekávají největší poptávku na úpravu právě u této varianty.