Vrátit zpět na článek:
Tatra 613 slaví padesátku. Ve výrobě vydržela 21 let, nakonec ale skončila neslavně
❮
❯
Tatra 700 byla velmi výraznou modernizací 613, ale i kvůli vysoké ceně a nemodernosti neměla na trhu úspěch
Foto 8 / 8
Platíte za autopojištění zbytečně moc?
Najděte nejlevnější nabídku během 2 minut a ušetřete až 4 500 Kč.
🔍 Porovnat ceny zdarmaNezávazné srovnání • Okamžitý výsledek


Tatra 613, byla v době vzniku prototipu/cc1969/ zajimave auto z pohledu motoru 8valec ,a celkem pohledné karoserie/první provedení tzv. chromka/.
Kvalita nebyla nic moc , paradoxne nejlepsi byla kvalita tesne pred rokem 1989, tehdy take vysel velice fundovany test v casipise Automobil/domaci casopis/test realizovali technici výzkum, ustavu motor.vozidel.
Po roce 1990 se sice realizovala drobna vylepseni-/okolni svet uz byl krapet jinde .Tatra 700 to uz byl zacatek konce…
Převodovka nebyla ve vaně jak píše náš vše zná Lag. Ve vaně byl diferenciál, převodovka před motorem. Jinak už v době vzniku to byl nezkutečně zastaralý
Honzas, máte pravdu. Diferenciál byl na levé straně v bloku motoru. Nevím v čem na tehdejší doby byl zastaralý. Já jsem ho vlastnil 9 let a byl jsem nadšený.
Díky za upozornění, opravili jsme si.