Neodolatelná hudba, snová atmosféra a svádění. To jsou hlavní složky komunikačního projektu oslavujícího 120. výročí značky Fiat, který odstartoval v Ženevě za pomoci Stinga a Shaggyho a jejich singlu ‘Just One Lifetime’ pocházejícího z alba 44/876 ověnčeného cenou Grammy 2019.

Po úspěchu první reklamy věnované nové rodině 500 120th se trojice klíčových prvků – hudba, sny a svádění – vrací s novou rovnováhou v reklamní kampani doprovázející uvedení nových vrcholných verzí 500 Star a 500 Rockstar.

Na začátku reklamy vidíme mladou ženu, kterou známe již z prvního reklamního spotu se Stingem a Shaggym. Během jízdy v chytrém a stylovém Fiatu 500 Star prosluněnými ulicemi Barcelony si žena pomocí Apple CarPlay vybere na Apple Music skladbu Just One Lifetime. Tato aplikace nabízí možnost streamování až 50 milionů skladeb zcela bez reklam, které si lze vychutnat prostřednictvím špičkového volitelného audiosystému BeatsAudio. Zákazníci vybraných trhů nových verzí Star a Rockstar automaticky získávají až 6 měsíců předplatného Apple Music zdarma.

Zatímco ve vozidle hraje hudba, dívka dostává od přítele zprávu s pozváním. Zprávu poslouchá prostřednictvím Apple CarPlay, funkce, která představuje nejchytřejší způsob použití iPhonu ve vozidle a umožňuje plné využití všech funkcí telefonu pomocí displeje vozidla. Modely 500 Star a 500 Rockstar jsou vybavené systémem Uconnect 7″ HD LIVE se 7palcovou dotykovou obrazovkou ve vysokém rozlišení a funkcemi zrcadlení chytrého telefonu.

Dívka se chystá odpovědět, když najednou ve zpětném zrcátku spatří svého přítele za volantem odvážného a sportovněji laděného modelu 500 Rockstar. Nevinná honička ulicemi se přenese do serpentin. Hudba je výrazná a oba řidiči se plně věnují řízení, přičemž míjí Stinga a Shaggyho, kteří si povídají na chodníku.

Krátce na to, když slunce na obzoru zapadne, dojede pár do astronomické observatoře na vrcholu kopce. Vstoupí dovnitř a přistoupí k dalekohledu, v němž zahlédnou Stinga a Shaggyho, jak ve skafandrech plují ve vesmíru. Noc, snová atmosféra a ironie obou hudebníků jsou zpět, někde mezi snem a realitou.

Co je ale skutečné, to je uvedení nové řady Fiat 500, kterou doplňují nové vrcholné verze Star a Rockstar přinášející více stylu sportovnějšího vzhledu.

Fiat modernizoval model 500 a přidává verze Star a Rockstar

Reklama vytvořená agenturou Leo Burnet ve spolupráci se společností Starcom byla natočená v Barceloně. Singl Stinga a Shaggyho Just one lifetime je nedílnou součástí exkluzivního playlistu 120 Years of Songs, který na Apple Music oslavuje 120. výročí značky Fiat. Tento playlist zahrnuje 120 skladeb z různých zemí a různého stáří, včetně soundtracků z nejúspěšnějších reklam značky Fiat, například Freedom od Pharrella Williamse, On An Evening in Roma od Michaela Bublého nebo Dynamite od Nicky Blitz.