Výsledky dubnových prodejů opět potvrzují ambici společnosti Hyundai stát se nejoblíbenější automobilovou značkou na českém trhu. V České republice bylo v dubnu prodáno 1 531 osobních vozů Hyundai a nárůst prodejů ve srovnání s dubnem roku 2011 dosáhl 57,3%. Podíl značky Hyundai na českém trhu v dubnu činil 9,2% a Hyundai je dlouhodobě druhou nejprodávanější značkou v ČR.
Nejprodávanějším modelem značky byl za duben model i30, kterého se prodalo 480 kusů. Jeho prodeje vzrostly meziročně o 47,2% a je s podílem 18,1% jedničkou v segmentu C. Druhým nejprodávanějším vozem byl v dubnu model ix20, který si koupilo 356 zákazníků, a jeho prodeje oproti dubnu loňského roku vzrostly o 111%. Dalším úspěšným modelem značky Hyundai je model i20, kterého se prodalo 350 kusů a jeho prodeje meziročně vzrostly o 32%. Model ix35 si pořídilo 212 zákazníků a zaznamenal meziroční nárůst prodejů o 42,3%.
[nggallery id=776]
Tisková zpráva/-PS-