SEAT Leon čeká modernizace, po silnici už se prohánějí zamaskované prototypy. Ten zatím poslední přistižený, je rovnou ve vrcholné verzi Cupra, která se ale tváří jako FR. Jen si ale vzpomeňte, za co SEAT před příchodem aktuální generace testovací prototypy maskoval

Očekávali jsme, že facelift SEATu Leon bude odhalen na právě probíhajícím autosalonu v Paříži, ale nestalo se tak. Budeme si muset ještě počkat. Kdy to přijde ale nevíme, může to být nějaký menší autosalon – například lednový v Bruselu či ve Vídni (o němž spekulace hovoří v souvislosti s představením modernizované Škody Octavia), ale může to být klidně i úplně někde jinde. Zákulisí mlčí, oficiální zdroje taktéž.

Vypadá to ale tak, že kromě běžné verze Leonu, by mohla dorazit rovnou i verze Cupra. Naznačuje to fakt, že právě vrcholná verze Leonu Cupra se testuje na běžných silnicích, ačkoliv se snaží maskovat jako pouhá sportovní výbava FR. To, že nejde o FR, ale o verzi Cupra, však prozrazují například velké červené přední brzdiče s nápisem Cupra a nebo dvojice koncovek výfuků v rozích zadního nárazníku. Cupra narozdíl od FR nemá přední mlhovky, tento vůz je však má. Při bližším zkoumání to nicméně vypadá, že to jsou pouze samolepící imitace.

Troufám si tvrdit, že modernizace se na technice Cupry nijak výrazně nepromění a pohonné ústrojí převezme modernizovaná verze od toho aktuálního. Předpokládám tedy přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec s výkonem 213 kw/290 koní, což je na takový vůz pohon zcela dostačující.