Před několika dny jsme vám ukazovali podle nás velmi vydařenou reklamu na Jeep Wrangler, která bodovala při letošním poločase v Super Bowlu. V reklamě se Jeep předvede v situacích, které jsou mu nejbližší, tedy v terénu, kterým proplouvá s naprostou jistotou a pohodou.
Až potud bylo vše v pohodě, dokud se ovšem reklamního spotu nechytil šéf neziskové organizace Trout Unlimited Chris Wood, který je zděšen tím, jak auto projíždí řekou. Problém podle něj je, že Jeep jede proti proudu, což je extrémně nebezpečné pro ryby i jiné vodní živočichy a rostliny. Správně by měl jet šikmo po proudu.
Tím ovšem vyjádření pana Wooda nekončí. Ačkoliv ví, že ve skutečnosti Jeep žádnou vodou nejel, protože video bylo z velké část vytvořené ve studiu před zeleným plátnem. Ani to ho ale v rozčilování se nezastavilo. Jeep totiž podle něj takto ukazuje řidičům, že podobá přírodní zvěrstva dělat lze a to podle něj prostě není možné.
Dokonce prý napsal dopis samotnému šéfu značky Jeep, ve kterém své pohoršení vyjádřil. Jak ovšem Jeep na jeho stížnost reagoval nebo jestli vůbec nějak bude, nevíme.