Škoda odhaluje další detaily o novém modelu Fabia a oficiální designovou skicou přináší první představu o interiéru čtvrté generace tohoto automobilu. Interiér oblíbeného malého vozu, který je postaven na modulární platformě MQB-A0 koncernu Volkswagen, nabízí ještě více místa, lepší pocit prostornosti a svěží barvy. Součástí jsou i technologie z modelů vyšších tříd. Česká automobilka novými designovými akcenty dále rozvíjí interiérový koncept, který byl již použit u čtvrté generace modelu Octavia. Nová Škoda Fabia bude mít světovou premiéru na začátku května.

Nová čtvrtá generace modelu Škoda Fabia je poprvé postavena na modulární platformě MQB-A0 koncernu Volkswagen, a je tak delší i širší než její předchůdce. Větší interiér poskytuje cestujícím ještě lepší pocit prostornosti. Symetricky strukturovaná přístrojová deska se samostatně umístěnou centrální obrazovkou infotainmentu a barevnou dekorační lištou zdůrazňují šířku interiéru. Charakteristická linie pod centrální obrazovkou kopíruje motiv masky chladiče Škoda.

Přečtěte si také:  Škoda pokračuje v odhalování 4. generace modelu Fabia. Skica ukazuje výrazný posun v designu

Nový design umocňují velké kulaté boční výdechy ventilace, stejně jako barevné prvky středové konzole a vnitřní kliky předních dveří a nově navržené chromované rukojeti dveří. Jedna z designových skic také odhaluje výrazný nápis Fabia na boční straně přístrojové desky.

SKODA-FABIA-logo

Velká dotyková obrazovka jako centrální prvek

Velká samostatně stojící centrální obrazovka umocňuje vizuální dojem z interiéru nového modelu Škoda Fabia. Moderní infotainment systém a další funkce vozidla tak lze pohodlně ovládat pomocí dotykového displeje. Designová skica také ukazuje individuálně konfigurovatelný digitální přístrojový panel, který je již známý z větších modelů značky ŠKODA a je nyní poprvé k dispozici na přání i pro model Fabia. Světová premiéra čtvrté generace modelu Fabia se uskuteční na začátku května.

1 komentář

  1. K čertu s centrálním infotainmentem a podobnejma fíčurama! Chci normální auto s mechanickými tlačítky, analogovým tachometrem, palivoměrem a teploměrem, ale zato s pořádným motorem. Nic víc nepotřebuju – a to najezdím kolem 50 tisíc km ročně…

Přidat komentář