Od svého představení loni v říjnu absolvoval PEUGEOT 308 Racing Cup mnoho kilometrů na okruzích a přinesl mnoho poznatků. Kombinace krátkých a dlouhých jízd, stejně jako testování motoru a pérování na testovací stolici inženýrům umožnilo přesně doladit nový vůz tak, aby byl konkurenceschopný. Koncem roku 2015 startoval ve vytrvalostním závodě ve Španělsku a dosahoval velmi slibné časy na kolo.

Tři květnové závody s týmem Sébastien Loeb Racing

Dva vozy PEUGEOT 308 Racing Cup dostal k dispozici tým Sébastien Loeb Racing, který je v průběhu května nasadí do tří závodů. To umožní inženýrům divize Peugeot Sport získat více zkušeností s vozem v rukou špičkového týmu, navíc v opravdových závodních podmínkách.

Peugeot-308-Racing-Cup-01

Vozy budou k vidění při těchto závodech:

  • 5. – 7. května: TCR (Spa-Francorchamps, Belgie)
  • 13. – 14. května: VLN3 (Nürburgring Nordschleife, Německo)
  • 26. – 28. května: ETCC (Nürburgring Nordschleife, Německo)

Z RCZ Racing Cupu do 308 Racing Cupu

Ve Francii pořádaný značkový pohár RCZ Racing Cup poslouží vozu 308 Racing Cup jako odrazový můstek. Jezdci, který bude v čele provizorní klasifikace RCZ Racing Cupu po závodě v Pau, konaném 14. – 15. května, bude nabídnuta možnost startovat v závodě ETCC v jednom ze dvou vozů připravených týmem Sébastien Loeb Racing.

PEUGEOT 308 Racing Cup

V prodeji od července

Prodej vozu PEUGEOT 308 Racing Cup bude oficiálně zahájen 9. července s cílem poskytnout vůz s řadou předností:

  • Nízká hmotnost: maximálně 1100 kg (s homologací TCR 1145 kg)
  • Výkon 308 koní
  • Závodní elektronika
  • Šestirychlostní převodovka se sekvenčním řazením s ovládáním páčkami na volantu
  • Přední brzdy s kotouči s rozměry 378×32 mm s vnitřním chlazením a šestipístkovými třmeny
  • Zadní brzdy s plnými kotouči s rozměry 290×12 mm a jednopístkovými třmeny