SEAT Financial Services přináší další výhody spojené s financováním vozidel značky SEAT. Od 27. června lze v rámci akce „SEAT Nízký úrok“ pořídit nový vůz při 50% akontaci, tj. vstupní částce při koupi vozu, za bezkonkurenční nulovou úrokovou sazbu. Nabídka platí pro financování vozů značky SEAT na 24 nebo 36 měsíců. Případně lze získat atraktivní úrokovou sazbu 2,99 % již při 30% akontaci. Součástí měsíčních splátek je i značkové SEAT Pojištění, díky kterému mají řidiči jistotu bezstarostného cestování.
„Pokud klient zaplatí za nový vůz značky SEAT 50% akontaci, platí 24 měsíců pouze pojištění. V praxi to znamená, že se dostane na velmi atraktivní nízkou splátku, díky které si může užívat jízdu například v novém SEAT Ibiza nebo Leon. Po uplynutí dvou let se klient rozhodne, jak dále naloží s poslední nerovnoměrnou splátkou ve výši 50 %,“ říká Lukáš Cankař, ředitel marketingu a retailového prodeje ve Volkswagen Financial Services, kam spadá i značkové financování SEAT Financial Services.
I nadále je součástí splátek unikátní SEAT Pojištění.
Modelový příklad
Splátky v obou případech obsahují značkové SEAT Pojištění, jehož součástí je havarijní pojištění s nadstandardním krytím (5% spoluúčast) a povinné ručení s uznáním bonusů za bezeškodní průběh dosavadních pojištění (60 měsíců). Zdarma jsou poplatky za uzavření i vedení smlouvy.
Flexibilita v rozhodování – vůz si lze ponechat nebo prodat prodejci
Na konci zvoleného úvěrového období nastane rozhodování, jak naložit s dosud nesplacenou hodnotou vozu, tzv. poslední nerovnoměrnou splátkou. Jedná se o částku, která zbývá doplatit z poskytnutého úvěru. Nastavením její výše je možné si upravit splátky dle osobních preferencí. U akce „SEAT Nízký úrok“ lze nastavit poslední nerovnoměrnou splátku až na 60 % kupní ceny vozu. Tu pak lze splatit třemi způsoby. „Poslední nerovnoměrná splátka může být jednorázově doplacena, nebo si klient prodlouží splácení a vůz si stejně jako v předchozím případě ponechá, nebo vůz prodá prodejci a finance použije například na akontaci nového automobilu,“ upřesňuje Lukáš Cankař.