Hyundai Motor a online prodejce Rockar otevřeli první internetový autosalon – Rockar Hyundai. Jde o nejmodernější způsob nákupu vozů, který vychází vstříc potřebám zákazníků nakupujícím převážně na internetu.
Zákazníkům nabízí široký výběr, možnosti testování a samozřejmě nejrůznější možnosti a způsoby financování – to vše pouze několikerým kliknutím myši. Na stránkách www.rockar.com je možné koupit auto 24 hodin v denně, 7 dní v týdnu za pouhých pět minut z pohodlí domova, z práce za použití počítače, tabletu nebo chytrého telefonu.
Online portál je podporován kamenným obchodem Bluewater v britském Kentu, jedním z největších evropských obchodů, který každoročně přiláká 27 milionů návštěvníků.
Rockar Hyundai nabízí novým majitelům rozšířené služby v oblasti servisu jejich vozů, včetně možnosti prohlídky a údržby jejich auta během návštěvy obchodu Bluewater. Tedy zatímco jde zákazník do kina nebo na oběd s přáteli, jeho vůz projde pravidelným servisem.
„Hyundai vždy vycházel vstříc potřebám zákazníků. Chceme tak již samotné nakupování učinit co nejpříjemnějším. Tradiční autosalony budou vždy hrát důležitou roli, nicméně možnost nakupovat online dává zákazníkům další variantu výběru a mohou ušetřit čas,“ vysvětlil Tony Whitehorn, President Hyundai Motor UK.