Se jmenováním nového prezidenta automobilky SEAT, Jurgena Stackmanna, se očekává, že automobilka dále poroste a její čísla již nadále nebudou červená.
Jurgen Stackmann svoje plány ještě detailně neprezentoval, je tedy otázkou, jak chce SEATu pomoci. Jednou z možností je to, že po tom, co SEAT upustil od své sportovnosti a sloganu „auto emoción“ a vystřídala ho za „Enjoyneering“ – tedy v překladu něco jako užívat si inženýrství, pokroku a podobně – je otázkou, zda-li se nevrátit k praktičtějším modelům.
Kromě velkoprostorové Alhambry by se automobilka mohla vrátit k dodávkám, které už mezi lety 1996 – 2003 prodávala. Tenkrát šlo o nafouknutou Ibizu, dvojče Volkswagenu Caddy.
Designér X-Tomi Design zkusil, jak by mohl dnešní model Inca vypadat. Jako základ použil Volkswagen Caddy, narouboval na něj masku a přední světla z nového SEATu Leon a trochu poupravený nárazník – tedy přesně tehdejší styl. Co říkáte? Měl by SEAT začít prodávat novou Incu?