Renault se spojil se “Solo: Star Wars Story” a nabízí tak svým zákazníkům vzrušující zážitek u příležitosti uvedení filmu, který se objeví v českých kinech 24. května 2018.

Pro francouzského výrobce aut je to jedinečná spolupráce, která proběhne v 25 zemích napříč Evropou. Tato celoevropská kampaň je navržená a produkovaná ve spolupráci se společnostmi Lucasfilm, Disney a Publicis Conseil. Zážitky, které Renault díky “Solo: Star Wars Story” nabídne, budou samozřejmě plné dobrodružství.

V tomto novém filmu s nepopulárnějším syčákem v galaxii se dozvíme, jakou cestou se vydá Han Solo, aby se setkal se svým budoucím nejlepším přítelem a kopilotem, Chewbaccou. Nyní díky možnostem Renaultu KADJAR – s pohonem 4×4, nouzovým brzdným systémem a kontrolou mrtvého úhlu – Renault svým zákazníkům rovněž nabízí možnost ‘vydat se alternativní cestou’.

Prožijte dobrodružství filmu “Solo: Star Wars Story” s Renaultem

Renault umožní (u vybraných dealerů) každému zájemci stát se součástí dobrodružství Hana a Landa, hrdinů filmu “Solo: Star Wars Story”. Návštěvníci budou mít možnost sledovat exkluzivní scénu z připravovaného filmu. Aby to bylo ještě dobrodružnější, preview bude přenášeno do virtuálního rozhraní pomocí VR-technologie.
Jste připraveni vydat se jinou cestou?

Renault se rovněž stal partnerem Shazamu jehož komunita bude moci „ochutnat“ výsledky spolupráce mezi Renaultem a “Solo: Star Wars Story”. Zúčastnit se je snadné, zájemci musí použít svoji aplikaci Shazam a naskenovat kód Renault a “Solo: Star Wars Story” pak začne pravé dobrodružství. Tato aktivace spustí video, ve kterém může uživatel objevovat Renault KADJAR, sledovat každý detail tohoto vozu, jako kdyby ho měl před očima díky zvětšené realitě. Kod aplikace Shazam zájemci najdou na letáku u dealera Renault nebo v kinech Cinema City Praha a Brno.

Zážitek ze zvětšené reality je součástí zcela integrované kampaně, která zahrnuje rovněž televizní spoty s Chewbaccou. Renault také spolupracoval se společností Industrial Light & Magic, leaderem v oblasti vizuálních efektů, jež se podílí na filmech Star Wars a která vytvořila speciální efekty v televizních spotech.

V Ceske republice prave probiha medialni kampan. Krome TV, kino reklamy a tiskovzch materialu, je velka cast verejnosti oslovena online komunikaci na ruznych platformach.

Renault rovněž pořádá soutěž pro ty, kteří se projektu zúčastní. V soutěži je možné vyhrát Renault Kadjar na měsíc a mnoho dalších cen, které se týkají modelu Kadjar nebo „Solo: Star Wars story“. Zákazníci se mohou zúčastnit soutěže tak, že navštíví svého nejbližšího prodejce Renault, kde obdrží veškeré informace.