2021-Renault_Megane_GrandCoupe

Renault Mégane GrandCoupé vysoce oceňují zákazníci, kteří hledají elegantní sedan v segmentu C. Od jeho uvedení na trh v roce 2016 se ho prodalo 200 000 kusů. Prodává se v bezmála třiceti zemích, což přispívá k rozvoji značky Renault na mezinárodní úrovni. Nový Mégane GrandCoupé má propracovanější design a je vybaven nejnovějšími technologiemi pro co největší bezpečnost a pohodlí během jízdy. Prosazuje svůj styl a zvyšuje svoji atraktivitu pro náročné zákazníky.

Elegantnější a propracovanější design

Součástí nového Mégane GrandCoupé jsou 100% LED světlomety LED Pure Vision, které zajišťují dokonalé osvětlení vozovky, přičemž disponují typickým světelným podpisem Renault ve tvaru písmene C.

Přečtěte si také:  Test Renault Clio E-Tech hybrid (2020)

Vpředu se nachází nový nárazník a nová maska chladiče s chromovanými prvky. Pro lepší aerodynamiku jsou nově v přední části podběhů kol vzduchové deflektory. Po stranách je Nový Mégane GrandCoupé vylepšen novým designem blatníků a podsvícenými klikami dveří.

Nový Mégane GrandCoupé je k dispozici v sedmi barvách exteriéru, včetně nového laku Šedá Highland. K dispozici jsou také nová kola od 16 do 18 palců.

Ergonomický, modernizovaný a pohodlný interiér

Nový Mégane GrandCoupé je vybaven digitálním přístrojovým štítem o úhlopříčce až 10,2 palce. Jeho součástí je možnost replikace navigace, která velmi intuitivním způsobem personalizuje zážitek z jízdy.

Dále je v palubní desce zabudována (v závislosti na úrovni výbavy) nová 9,3palcová multimediální obrazovka. Prostřednictvím svého nového multimediálního systému připojeného k Renault EASY LINK nabízí všechny funkce navigace a infotainmentu a také nastavení MULTI-SENSE. Pro větší ergonomii jsou ovládací prvky asistentů řízení seskupeny na volantu a ovládací prvky na středové konzoli jsou přístupnější.

Test Renault Megane Grandtour E-Tech 160 Plug-in (2021)

Nový Mégane GrandCoupé je dále vybaven bezrámečkovým elektrochromatickým vnitřním zpětným zrcátkem a chromovanými prvky na ovládacích prvcích klimatizace. Interiér je doladěn novým čalouněním. Elektricky nastavitelné sedadlo (k dispozici volitelně) nyní umožňuje řidiči zaujmout pohodlnější polohu při řízení.

Personalizovaný zážitek z jízdy

Multimediální systém Renault EASY LINK, který těží z nového, plynulejšího a intuitivnějšího rozhraní, lze používat jako chytrý telefon a integruje rozpoznávání hlasu, telefonování s kompatibilitou Android Auto a Apple CarPlay, jakož i navigaci s vyhledáváním adres Google, cen paliva a dopravních informací v reálném čase. Prostřednictvím nabídky Renault EASY CONNECT umožňuje aplikace pro chytré telefony MY Renault nové využití propojené mobility uvnitř i vně vozidla: interakci na dálku, lokalizaci vozidla, navigaci od dveří ke dveřím atd.

Přečtěte si také:  Elektromobil MINI Cooper SE dostane speciální edici MINI electric collection

Technologie Renault MULTI-SENSE, se svými čtyřmi jízdními režimy (Eco, Comfort, Sport a MySense – v závislosti na motoru), se stále vyvíjí, aby byl zážitek z jízdy ještě více pohlcující. Mezi nové funkce patří vylepšená ergonomie pro větší intuitivnost a zjednodušené nastavení, nové barvy ambientního osvětlení a aplikace R-Sound pro zvuk motoru.

Přístrojový štít (7 a 10,2 palce) nabízí přizpůsobitelný displej, který lze přizpůsobit pomocí widgetů, jako je spotřeba paliva v režimu Eco a výkon v režimu Sport.

Noví pomocníci při řízení pro větší bezpečnost

Nový Mégane GrandCoupé obsahuje nové pomůcky při řízení, díky nimž je řízení bezpečnější a příjemnější:

  • Adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go udržuje při určité rychlosti stálý odstup za vozidlem jedoucím vpředu a reguluje zrychlení a brzdění vozidla.
  • Systém aktivního nouzového brzdění je vylepšen o detekci chodců. Maximalizuje bezpečnost tím, že řidiče upozorní na nebezpečnou situaci a pokud ten nezareaguje, může samovolně zabrzdit.
  • Systém Rear Traffic Alert – upozornění před přijíždějícími vozidly při couvání – rozpozná blížící se překážku a upozorní řidiče při couvání.

Dále byla pro větší pohodlí ve městě vylepšena funkce parkovací brzdy Auto-Hold, která umožňuje řidiči zůstat stát s uvolněnou brzdou. Nový Mégane GrandCoupé i nadále obsahuje pomůcky, které zajišťují bezpečnější a pohodlnější jízdu, jako je varování před opuštěním jízdního pruhu, systém sledování únavy řidiče a systém sledování mrtvého úhlu.

Pohonné jednotky

Nový Mégane GrandCoupé nabízí širikou škálu motorů, přizpůsobených mnoha různým způsobům využití ze strany zákazníků a kompatibilních s novými předpisy stanovenými normou Euro 6D FULL:

  • Z benzinových motorizací je zde zcela nový motor s přímým vstřikováním 1,0 TCe ve verzi s výkonem 114 koní (s manuální převodovkou) optimalizovaný pro snížení spotřeby paliva a emisí CO2 (k dispozici později).
  • Motor 1.3 TCe, který je vybaven filtrem pevných částic, je i nadále k dispozici ve verzi s výkonem 140 koní (s šestistupňovou manuální převodovkou a sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou EDC.
  • Naftový motor 1,5 Blue dCi bude k dispozici ve verzi s výkonem 115 koní (se šestistupňovou manuální převodovkou a sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou EDC).
Přečtěte si také:  Modernizovaný Hyundai i30 N má vyšší výkon a může mít novou automatickou převodovku

„Pět let poté, co byl v roce 2016 uveden Mégane GrandCoupé na trh, přistoupil Renault k renovaci tohoto prestižního sedanu s uhlazenými liniemi, a to vylepšením všech vlastností, jimiž tak proslul, pokud jde o požitek z jízdy a pohodlí. Nový Mégane GrandCoupé nabízí každému zákazníkovi personalizovaný zážitek z jízdy pomocí nových technologií, jako je systém Renault EASY LINK, propracovaný interiér se stylovými povrchovými úpravami a nový účinnější zážehový motor 1,0 TCe. Asisteni řízení nejnovější generace završují technologickou nabídku modelu Nový Mégane GrandCoupé,“ říká Marion Humeau, ředitelka marketingu kompaktních vozů, Groupe Renault.