Prodejce odbíhající od zákazníka do kanceláře nebo ke stolu s počítačem, to je obvyklý obrázek nejen z českých autosalonů. V showroomech Hyundai se však klienti s podobným přístupem již nesetkají. Díky unikátní tabletové aplikaci Showroom poskytne prodejce zákazníkovi veškeré informace včetně konfigurace či předběžné kalkulace vozu, aniž by s ním přerušil osobní kontakt.
Showroom je nativní aplikace založená na platformě Android, jejímž koncovým uživatelem je prodejce vozů Hyundai. Ten je nyní schopen přímo v prostoru autosalonu vytvořit zákazníkovi konfiguraci vozu a rovnou z aplikace zaslat nabídku. Prodejce je tedy zákazníkovi neustále osobně k dispozici. „Aplikace Showroom přináší zcela nový pohled na komunikaci se zákazníkem v rámci prostoru autosalonu. Věříme, že našim klientům usnadní proces výběru optimálního vozu,“ říká Miloš Adámek, PR manažer společnosti Hyundai Motor Czech.
Vůz každému na míru díky speciálnímu „tabletovému“ konfigurátoru
Nejdůležitější částí aplikace je zcela přepracovaný konfigurátor vozu, který je optimalizován pro tablety. Neustále jsou tak k dispozici možnosti nastavení i cena konfigurovaného vozu, a proto je možné model maximálně přizpůsobit potřebám klienta. Data v tabletu jsou neustále synchronizována pomocí PUSH technologie, aby byly zajištěny identické informace ve všech systémech. S tabletovou aplikací je samozřejmě možné pracovat i off-line, což ještě zvýší volnost pohybu prodejce i klienta.
Web Hyundai.cz nyní také kompletně v angličtině
Hyundai také připravil svým zákazníkům možnost čerpat informace z firemního webu v anglickém jazyce. Anglická mutace webových stránek přináší kompletní funkcionalitu české verze webu, a to včetně oblíbeného sofistikovaného konfigurátoru nových vozů. Obsah webu je kompletně přeložen do anglického jazyka včetně všech technických detailů, položek v konfigurátoru i registračních formulářů.
Tisková zpráva/-PS-