Prior Design rozšířil a posílil Audi A6 i RS6 Avant

Autor: Jan Karlík - 12. 5. 2016


Německá tuningová společnost Prior Design se věnuje především úpravám luxusních a prémiových vozů. V jejich portfoliu tak celkem logicky nemůže chybět ani automobilka Audi. Dnes se podíváme na bodykit s názvem PD600R, který je určen pro kombi variantu modelu A6.

Audi A6 RS6 Avant Prior Design 11

Karosářský kit s názvem PD600R může být namontován na zcelá sériové Audi A6 Avant, ale stejně tak na vrcholový model RS6. Bodykit nabídne úplně nový přední nárazník, jehož design se naprosto bez debat inspiroval právě sportovním modelem RS6. Zvýrazňuje původní linky, přední část tak působí více ostřejším dojmem. Na nárazník navazují masivní výrazné přední blatníky, které rozšiřují Audi o hodně zajímavých 80 mm! Zcela jiné jsou také prahy a zadní blatníky, které „hru na rozšiřování“ poslaly na ještě jiný level. V úrovni zadních kol je Audi s kitem PD600R širší než sériová verze dokonce o 100 mm. Na to všechno navazuje přepracovaný zadní nárazník s integrovaným poctivým difuzorem. Třešničkou na dortu je spoiler nad zadním oknem.

Všechny nové karosářské díly doplňují 21″ litá kola VPS-310 z dílny známého výrobce Vossen Wheels. Při úpravách se myslelo také na podvozek. Úpravce přistoupil ke snížení světlé výšky za pomoci nového řídícího modulu odpružení od renomované firmy KW.

Pojďme ale na to zajímavější, to co se událo v motorovém prostoru. Jak jsme říkali již na začátku, nemusí vám nutně stát doma model RS6, abyste mohli využít služeb Prior Design. Připravena je úprava pro majitelé motoru 3.0 biTDI. Inženýři z Prior Design nabídnou motoru o standardním výkonu 326 koní (240 kW) a točivém momentu 650 Nm výkonovou injekci, která zvýší maximální výkon na 411 koní (302 kW) a točivý moment na 807 Nm. Pro vrcholný benzinový osmiválec 4.0 TFSI, který má výkon 560 koní (412 kW) a točivý moment 700 Nm je připraveno zvýšení výkonu na 670 koní a točivý moment povyskočí na 830 Nm. To jsou velmi slušná čísla, co říkáte?

Štítky: , , , , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru