Porsche už do éteru pustilo minisite k nové 911 Targa. Potvrzeny jsou tak dopolední informace týkající se toho, že řidič nebude muset se střechou manuálně manipulovat. O všechno se totiž postarají elektromotory. Nová 911 Targa funguje jako takový „malý kabriolet“. Při stahování střešního dílu se odklopí zadní část s oknem a střešní díl se pod něj schová. Vypadá to hodně působivě.
Automobilka bude tento model nabízet (alespoň ze začátku) výhradně s pohonem všech kol ve verzích 911 Targa 4 a 911 Targa 4S. Pod kabátem bude stejné pohonné ústrojí, které mají verze Coupé i Cabriolet, tedy plochý šestiválcový motor typu boxer s objemem 3,4 litru a s výkonem 274kW/350 koní a 390 Nm ve verzi Targa 4, respektive šestiválcový boxer s objemem 3,8 litru a výkonem 294kW/400 koní a 440 Nm pro verzi Targa 4S.
Nové modely 911 Targa se budou pyšnit také indikátorem pohonu všech kol umístěného v palubním počítači, jenž řidiče informuje o aktuálním rozložení síly mezi všechna kola. Chybět nemůžou ani některé další prvky výbavy na přání – převodovka PDK, funkce Porsche Active Safe (PAS) pomáhající předcházet čelním nehodám, systém Porsche Active Suspension Management (PASM), tedy aktivními tlumiči a adaptivním vzduchovým odpružením, či systémem PDCC zabraňujícími naklánění karoserie v zatáčkách pomocí stabilizátorů s aktivně proměnnou tuhostí na přední i zadní nápravě.
Podrobnější informace očekávejte později.
Porsche 911 Targa 4:
Porsche 911 Targa 4S:
-PS-