Jak udělat z Porsche 911 (996) GT2 plnokrevného závoďáka? Tak přesně tuhle otázku si položili v Albert Motorsport. A musím uznat, že se s tímto námětem poprali statečně.
Původní 911 (996) byla do posledního šroubečku rozebraná a znovu jí byl vdechnut život jako kombinace dvou 911 – typů 996 a 997 s trochou závodního šmrncu. Rozšířené tělo vozu, nižší střecha, přední a zadní lampy z novějšího modelu 997. Na obou nápravách si „hoví“ 18″ kola z lehkých slitin. Vpředu jsou obutá do slicků o šířce 270 mm a vzadu o šířce 310 mm. Do předních kol se vměstnaly brzdové kotouče o průměru 380 mm se šestipístkovými třmeny a na zadní nápravě jsou kotouče o průměru 355 mm společně s čtyřpístkovými třmeny.
Upravené Porsche 911 GT2 R se chlubí těmito parametry: 1170 kg, maximální rychlost 420 km/h, 2 turba a výkon upravitelný v rozmezí 550–1200 koní.
Zní to skvěle, takže pokud si náhodou tohohle závoďáka pořídíte, dejte nám vědět. Chceme ho vidět v akci. A do té doby se pohodlně usaďte a prohlédněte si celou přestavbu krok po kroku.
[nggallery id=237]
Zdroj: www.albert-motorsport.de/-AR-