Říká se, že oheň je dobrý sluha, ale zlý pán. Upravili bychom to do světa aut, kdy oheň je prostě špatný. Leda, pokud šlehá z výfuku doprovázen mohutným burácením motoru. I tak je ale nebezpečný. Nemyslete si, že i když máte nové auto, jeho požár se vás netýká. I ta nejnovější auta jsou prakticky neustále pod proudem a plná kabelů a hořlavých materiálů. Stačí jediný zkrat a problém je na světě.
Nutno říct, že majitelé starších aut jsou k případný požárům náchylnější. Tak nebo tak, myslíme si, že by bylo skvělé, aby u sebe všichni vozili hasicí přístroje. Ty malé nezaberou moc místa, stojí „pár“ korun a ve finále mohou zachránit majetek i život. A nejen váš, ale i těch ostatních. Právě na to, jestli jsou lidé vůbec schopni a ochotni zastavit u hořícího auta, se zaměřil Burger King.
Ano, jde o ten řetězec s rychlým občerstvením, který tento pokus pojal jako zajímavou reklamní kampaň, ale také připomínku mezinárodního dne těch, kteří neváhají kdykoliv pomoci, a který byl 13. března. Ke krajnici postavili starý kabriolet a do prostoru jeho motoru umístili velký gril. Na první pohled to ale vypadalo, že motorový prostor hoří, přičemž kolem pobíhal i rozčílený řidič, který se snažil zastavit projíždějící auta.
Někteří nezastavili, někteří nezastavili a ještě troubili, ale pár samaritánů, kteří se rozhodli pomoci, přeci jen u zakouřeného kabrioletu zastavilo. Ti si pak mohli oddechnout, protože nejen, že o požár nešlo, ale navíc dostali hamburger.