Značka Polaris představuje zcela nový RANGER Diesel pro rok 2019, vyvinutý speciálně pro trhy v Evropě, na Středním východě, v Africe, Austrálii a na Novém Zélandu. Nový RANGER Diesel se u prodejců představí na jaře letošního roku, a to včetně zcela nového vznětového motoru a vylepšeného podvozku, společně s prvotřídním komfortem, ovladatelností a jízdními vlastnostmi. Díky všem vylepšením je novinka ještě odolnější, spolehlivější a schopnější.

Rodrigo Lourenco, viceprezident společnosti Polaris Off-Road Vehicles EMEA, říká: „Jsme velmi nadšeni, že letos na trh uvedeme nový RANGER Diesel. Vzali jsme vyzkoušené vlastnosti stávajícího vznětového modelu RANGER Diesel a vylepšili jsme téměř každý aspekt, takže je novinka odolnější, spolehlivější a dokáže se vypořádat s čímkoli, co ji na cestách potká. To vše je výsledkem dvou let výzkumu a vývoje, který byl založen na zpětné vazbě od stávajících zákazníků a na důkladné analýze; s novým motorem a novým podvozkem je Ranger Diesel konstruován pro tvrdou práci.“

Vylepšený výkon díky zcela novému vznětovému motoru

Nový RANGER Diesel je zkonstruován tak, aby splňoval ty nejvyšší standardy. Zcela nový tříválcový vznětový motor Kubota je nejvýkonnějším motorem ve své třídě. Disponuje výkonem 18,2 kW/24,8 koní a točivým momentem 55,2 Nm. Nový motor nabízí konzistentnější výkon a lepší rozdělení točivého momentu pro hladší jízdu. Společně s více než 200 hodinami mezi servisními kontrolami, delší životností filtru a nižší spotřebou paliva, přispívá motor ke snížení nákladů na provoz.

Vylepšená ergonomie s modernizovaným podvozkem

Vnější design zachycuje podstatu modelu RANGER, který se pyšní agresivním stylem s novým podvozkem. Nová konstrukce podvozku je robustnější a společně s tvrdším odpružením zajišťuje kvalitnější jízdní vlastnosti. Uvnitř se nový RANGER Diesel může pochlubit lepší ergonomií pro maximální pohodlí. Díky širšímu podvozku pojme až tři osoby. Mimo jiné nabídne také více úložných prostor a více místa pro nohy, které zákazníci ocení zejména při nastupování a vystupování. Na základě analýzy zpětné vazby od zákazníků byl nový RANGER Diesel navíc vyvinut s cílem snížit hluk od motoru v kabině a přináší také nové technologie, jako je např. digitální panel přístrojů před řidičem.

Posadili jsme se za volant čtyřkolky Polaris General se sněžnými pásy. Byla to zábava!

Postaven pro práci s prvotřídními schopnostmi

Nový RANGER Diesel je konstruován pro každou práci. Schopnost utáhnout až 1134 kg a nosnost až 720 kg jsou pouze zlomkem jeho schopností. RANGER Diesel se chlubí také nejvyšší světlou výškou ve své třídě 33 cm, což je o 20 % více oproti jeho předchůdci.

Přečtěte si také:  CUPRA představí modely v silničních i závodních verzích. Stane se tak 20. února

Opravdová technologie na vyžádání

Nový RANGER Diesel je vybaven pohonem všech kol na přání (AWD), což znamená, že všechna čtyři kola se automaticky zapojí, když vozidlo potřebuje více dopředné trakce, a vrátí se zpět na pohon dvou kol, když více trakce není třeba. Elektrický posilovač řízení (EPS) umožňuje celodenní jízdu bez únavy a technologie Polaris, jako je systém brzdění motorem (EBS) s aktivním řízením sestupu (ADC), ovládají brzdění na svahu pro hladké, řízené sjezdy z prudkých kopců, a to jak se zatížením, či bez něj.

Více těch pravých pracovních nástrojů

Polaris je hrdý na to, že může svým zákazníkům k modelu RANGER Diesel nabídnout více než 200 druhů příslušenství od kabinových systémů až po navijáky a pluhy. Kabina RANGER Pro Shield Cab System nabízí třikrát lepší utěsnění proti prachu než konkurence a celou řadu druhů čelních skel, dveří, zadních panelů a střech pro každou situaci. Nový RANGER Diesel se také vyznačuje zdokonaleným nastavením dveří s vyklápěním. Díky širokým možnostem individualizace je RANGER Diesel vybaven na celoroční provoz lépe než kdy dříve. Cena u českých prodejců je stanovena na 439 900 Kč vč. DPH