Přípravy fotbalového mistrovství Evropy ve Francii jsou v plném proudu. Před samotným turnajem budou mít fanoušci v hostitelské zemi možnost prohlédnout si pohár, který nese jméno zakladatele tradice evropských šampionátů a prvního předsedy UEFA Henri Delaunaye. Od 1. dubna do 9. června projíždí trofej pětadvaceti hostitelskými městy ve Francii. V jedenácti z nich budou mít fanoušci možnost prohlédnout si pohár umístěný ve speciálně upraveném modelu vozu Hyundai Tucson.
„Chtěli jsme podpořit snahu organizátorů evropského šampionátu, aby co nejvíce fanoušků mělo možnost prohlédnout si pohár pro vítězný tým, který bude předán desátého července po finálovém zápase na stadionu Stade de France,“ uvedl Thomas A. Schmid, výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe. Automobilka je dlouholetým partnerem všech velkých fotbalových akcí na světě.
Hyundai Tucson je v současnosti nejrychleji prodávaný model automobilky. Veškerá produkce se odehrává v moravsko-slezských Nošovicích. Speciálně upravený model v barvách UEFA Euro 2016 stráví v každém pořadatelském městě dva až tři dny. V jedenácti případech poveze vůz pohár v rámci slavnostního průvodu a úpravy vozu umožní zájemcům fotit se společně s trofejí. Pohár se postupně objeví v Caen (4-5. 4.), Amiens (6-7. 4.), Lens (8-10. 4.), Mulhouse (11-12. 4.), Toulouse (6-8. 5.), Marseilles (13-15. 5.), Montpellier (16-17. 5.), Besançon (30-31. 5.), Reims (1-2. 6.), Lyon (3-5. 6.) a Strasbourg (6-7. 6.).