Je to jen pár dní, kdy se stala další smrtelná nehoda Tesly Modelu S. Jen tentokrát hlavní roli nejspíše nehraje nevhodné použití systému, který Tesla označuje jako autopilot, ale prostě vysoká rychlost. Nehoda se stala u města Baarn v Nizozemsku brzy po ránu. Podle vyjádření Tesly, která má přístup do systémů jednotlivých vozidel, jel řidič těsně před nehodou rychlostí 155 km/h. Následně sjel ze silnice a naboural do stromu. Řidič bohužel zemřel dříve, než stihly dorazit záchranné složky.
Podle vyjádření hasičů byl velký problém požár baterií, které při nárazu vypadly z auta, uhasit. Hrozilo totiž, že jakmile se k vraku auta a tak i k bateriím přiblíží, budou zasaženi elektřinou. Samotná Tesla tak musela na místo nehody rychle vyslat technika, který hasičům radil, jak se v případě baterií i celého vraku chovat.
Přitom vůbec nešlo o to, že jde o elektromobil. Hlavním problém byl v tom, že auto po nehodě zůstalo v takové pozici a v takovém stavu, kdy opravdu nebylo jisté, jak s vrakem pracovat. Pokud by skončil na kolech, nebyl prý problém ho uhasit či rozřezat. Jak by to vypadlo, kdyby řidič v autě přežil a hasiči hráli o sekundy při jeho vyprošťování ani nechceme domýšlet.