Už řadu let spolupracuje Pirelli společně s BMW, kdy pro německou automobilku vyvíjí a vyrábí pneumatiky v závislosti na tom, jaký model je má obout. Každý je jinak nastavený, každý je určen pro jinou jízdu, a každý bude řídit specifický druh řidičů. A těmto všem proměnným je potřeba se při vývoji a výrobě pneumatiky věnovat.
Nové BMW M8 v nabídce nahrazuje BMW M6. Pod kapotou je dvěma turbodmychadly přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 4,4 litru, který může dosahovat výkonu až 625 koní. Maximální rychlost je ve všech verzích elektronicky omezena na 250 km/h, ale volbou paketu M Driverʼs Package ji lze posunout až na 305 km/h.
Už je vám tedy jistě jasné, že takový vůz potřebuje kvalitní obutí. A pro Pirelli to prý byla celkem výzva. Nakonec sáhlo po modelu Pirelli P Zero, který ovšem prošel velkou revitalizací, což znamená, že pneumatika byla přepracována tak, aby co nejlépe seděla charakteru, ale také technickému nastavení M8.
Nové P Zero dostanou speciální označení na bok, ale také upravený vzorek tak, aby za sucha dosahovaly co možná nejlepších výkonů a za mokra auto udržely bezpečně na silnici. Pirelli se podařilo snížit valivý hluk. Navíc má toto obutí pro přední nápravu symetrickou kostru a pro zadní zase asymetrickou. Jde o pneumatiky v rozměre 275/35 R20 vpředu a 285/35 R20 vzadu. Cenu pneumatik ani BMW, ani Pirelli zatím nezveřejnilo.