Značka Peugeot a ATP (Association of Tennis Professionals) oznámily, že spolu uzavřely celosvětovou spolupráci s účinností od roku 2016. Na základě tohoto partnerství Peugeot poskytne flotilu 500 oficiálních vozů turnaje ATP World Tour.
Peugeot se stává platinovým partnerem ATP World Tour s oficiálními vozy na více než 20 turnajích ATP World Tour. Více než 500 vozů – převážně Peugeot 508, 3008, 5008, Expert Tepee – bude zajišťovat přesuny hráčů, VIP, organizátorů i diváků. Peugeot tak získá mezinárodní marketingová práva, možnosti prezentaci značky na kurtech a na velké části turnajů bude mít prostory pro pořádání programů pro své hosty. Díky tomuto partnerství by značka Peugeot mohla oslovit přes 635 milionů televizních diváků z celého světa a více než dva miliony návštěvníků jednotlivých turnajů.
Peugeot je ve světě tenisu přítomen více než tři desetiletí a mezi jeho ambasadory patří světová jednička Novak Djoković, ale také David Ferrer, Juan Martin del Potro, David Goffin, Jérémy Chardy, Benoît Paire, Tommy Robredo, Gilles Simon, Alize Cornet a Belinda Bencic. Věhlas značky Peugeot, která je zastoupena ve 160 zemích světa, a její dlouhodobá spolupráce se světem tenisu, se tak spojují s celosvětovým věhlasem ATP World Tour.
„Peugeot je již dlouho spojen s naším sportem a toto partnerství s ATP World Tour posílí jeho pozici předního výrobce automobilů, který je ve světě tenisu dobře znám,“ vysvětlil prezident ATP Chris Kermode. „Jsme velmi šťastní, že se proslulá mezinárodní značka Peugeot stává členem naší stále se rozrůstající rodiny partnerů. Je to důsledek našich rekordů ve sledovanosti a naší schopnosti nabízet platformy na míru našim sponzorům.“
„Tenis je pro Peugeot přirozeným způsobem vyjádření, protože tento sport je nositelem dynamiky, kvality, elegance a emocí. A právě tyto hodnoty bychom chtěli sdílet s našimi zákazníky. Peugeot již více než 30 let sponzoruje turnaj Roland Garros (French Open). Toto nové partnerství s ATP World Tour je přirozeným pokračováním našeho dlouhodobého vztahu k tenisu, i vzhledem k mezinárodnímu působení turnaje, díky němuž bude Peugeot viditelný v celém světě a po celý rok,“ prohlásil generální ředitel značky Peugeot Maxime Picat.
Mimo tenisové kurty bude Peugeot vidět i na ATPWorldTour.com, nejvýznamnějším internetovém portále, jenž se věnuje tenisu a registruje 325 milionů návštěv. Peugeot se stane také hlavním partnerem ATP World Tour Uncovered, televizního pořadu, který nabízí fanouškům exkluzivní přístup do zákulisí ATP World Tour. Pořad je vysílán každý týden a je přenášen do 170 zemí světa.