Po čtyřech letech s Fordem Ranger přesedá pro Rallye Dakar 2021 do Toyoty Hilux, která si získala jeho srdce. “Poté, co jsem měl možnost se v ní svézt, jsem byl úplně ohromen! Bylo to něco, jako láska na první pohled – nebo možná spíš jako návrat k dávné lásce,“ říká Ouředníček, který se opět vrací k technice značky Toyota.

“Toyota nás přijala s otevřenou náručí. Je to značka s obrovským srdcem, která má v sobě neuvěřitelně pozitivní náboj, vyrábí výborná závodní auta a panuje v ní příjemná lidská atmosféra. Rozhodnutí posunout se dál bylo nejintenzivnější ve chvíli, kdy vyhrála vůbec nejtěžší Dakar v Peru a nejen to vedlo náš tým k přemýšlení o změně. O tom, že je její technika na nejvyšší úrovni, jsme se přesvědčili také na letošním Dakaru. Předjet Toyotu téměř není možné,“ směje se Tomáš Ouředníček.

Přečtěte si také:  Na Nürburgringu jezdí ostřejší GR Yaris. Co Toyota chystá?

“Našim spojencem a novým hlavním partnerem je dealerství Toyoty, jihlavská společnost HS Automobil. Všechno bylo neuvěřitelně hektické, ale jsem nesmírně rád, že jsme tuto skvělou nabídku dostali a mohli jsme ji s radostí přijmout,” prozrazuje Ouředníček.

V příštích týdnech je však úkolem všech lidí v týmu připravit techniku i posádky na Dakar 2021. „Vedle speciálu Toyota Hilux chceme mít na startu ještě druhou týmovou posádku s Toyotou Land Cruiser,“ říká pilot. „Na začátek nové závodní éry s Toyotou se velice těšíme. Věříme, že se nám všem bude díky tomuto novému partnerství dařit a napřesrok už pojedeme na Dakar v továrním voze Toyota Gazoo Racing,“ netají se ambicemi brněnský pilot Tomáš Ouředníček.