O tom, že Opel Insignia se v nové generaci představí také ve sportovněji střižené verzi víme už dlouho, automobilka ale mnoho zatím neukázala. Teď si stále ještě zamaskované auto můžeme prohlédnout a poslechnout v akci při testování na závodním okruhu Nürburgring.

Opel Insignia GSi bude oproti verzi OPC, která byla v minulé generaci, poháněna mnohem menším motorem. Místo velkého šestiválce dostane dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec s výkonem 191 kW/260 koní a točivým momentem 400 Nm. To nezní vůbec špatně, navíc s přihlédnutím k faktu, že mezigeneračně znatelně klesla hmotnost. Nová generace prý i tak okruh Nürburgring projede rychleji než ta minulá.

Pohon bude standardně přenášet nová osmistupňová automatická převodovka na všechna čtyři kola, na výběr nový majitel mít nebude.

Opel představil Insignii GSi ale také s novým výkonným turbodieselem. Jde o čtyřválcem 2.0 BiTurbo s výkonem 154 kW/210 koní a s maximem točivého momentu až 480 Nm. I ten dostane výhradně 8° automatickou převodovku a pohon všech kol.