Díky nabídce 61 000 variací exteriéru a bezmála 82 000 kombinací interiéru, stejně jako díky nejmodernějšímu infotainmentu IntelliLink, je lifestylový Opel ADAM skutečným šampionem v individualizaci a nejlépe vybaveným malým automobilem co se týká integrace mobilního telefonu do palubních systémů i využívání externích médií. Ale tím to nekončí: Na autosalonu v Ženevě představí Opel studii městského mini-crossoveru ADAM ROCKS! Třídveřový ADAM ROCKS délky 3,70 m se svalnatými proporcemi, výrazem rebela a shrnovací textilní střechou má šanci stát se průkopníkem nového tržního segmentu, o kabriu mluví Opel už déle, stejně jako o ADAMu OPC a tato studia vypadá jako kombinace obou z nich.
Studie ROCKS demonstruje další možnou orientaci jedinečného programu personalizace modelu Opel ADAM a byla vytvořena pro osobnosti, které hledají individuální svobodu v městském prostředí mimo vyšlapané chodníky. Je inspirována městskými parkourovými atlety. Oproti sériovému modelu ADAM je studie ROCKS o něco vyšší, má širší rozchod, robustnější a kompaktnější vzhled. K jedinečnému pocitu volnosti a osobní svobody přispívá styling kabrioletu a shrnovací textilní střecha, která zabírá celou plochu stropu kabiny až po zadní sloupky karoserie.
„S ještě výraznějším designem než ostatní verze řady ADAM je studie ROCKS působivou demonstrací dalšího potenciálu pro individualizaci, kterou náš nový malý lifestylový model poskytuje. Kombinuje totiž robustní styling crossoveru s požitkem z jízdy v otevřeném automobilu,“ říká Malcolm Ward, šéfdesigner značek Opel/Vauxhall. „Studie ADAM ROCKS je jen jednou z možných odpovědí na otázku, jakým směrem se může ubírat další vývoj tohoto absolutně jedinečného automobilu… další budou následovat.
Nám se líbí a zvedáme pro ni palec nahoru!
Tisková zpráva/-PS-