Také vám při pohledu na úvodní fotku přijde něco divného? Zadní světla, zadní blatníky i kapota motoru prozrazují, že jde o Porsche 911 Cabrio, nicméně otevřené víko neukazuje šestiválcový boxer, ale kufr s hudební aparaturou. Co to, sakra, je? Kde má tohle Porsche motor?
Vysvětlení je ale poměrně jednoduché. Podívejte se do přiložené galerie a otevřete si fotku zepředu. Uvidíte, že tohle není Porsche, tohle je důkladně přepracovaný Nissan 350Z Cabrio z roku 2005.
Tohle auto je ve světě tuningu známe pod názvem Pana-Z, pochází z Japonska a na svědomí ho má majitel Shinichi Kameda. Název je zkratkou toho, jak původně auto vzniklo, základem je zábavná zadokolka od Nissanu, ale předek i zadek dostal bodykit Fairly Design pro Porsche Panamera, z kterého původně byla přední i zadní světla.
Původní motor V6 3,5 litru (VQ35) dostal kompresor HKS, vzduchový filtr HKS, výfuk DAMD s koncovkami Fairly Design.
Aby úprava exteriéru byla kompletní, na auto se nastěhoval vzduchový podvozek a do blatníků putovala exkluzivní kola VIP Modular Forged Wheel, typ VXS210 & VXS110 o úctyhodném rozměru 10×22 palců obutá do pneumatik Pirelli PZero Nero 245/30 ZR22 vpředu a 295/25 ZR22 vzadu. Pod koly navíc vykukují obrovské brzdy s kotouči o průměru 430 mm vpředu, respektive 400 mm vzadu se šestipístkovými brzdiči.
Důkladné úpravě neunikl ani interiér. Ten byl kompletně přečalouněn do bílé, dostal nový Volant Isotta a spoustu dekorativních kamínků Swarovski.
V takové úpravě bylo auto představeno na jedné z nejslavnějších tuningových výstav, na americké SEMA SHOW v roce 2011. A to už je hodně dlouho na to, aby zůstalo pořád stejné. Minulý rok tedy padlo rozhodnutí auto opět přestavět. Výsledkem je zadní část z aktuální generace Porsche 911, nová růžová kola a interiér přečalouněný do stejné barvy jakou mají kola.
Co vy na to? Líbí se vám podobné úpravy?