BMW i8 je skvělé. O tom se asi přít nemusíme. Technicky jde o hotový skvost a pro mě, přiznávám, je na špičce, i co se designu týče. Ale protože jeho vnímání je velmi individuální, tak ne každý byl tvary karoserie tak úplně spokojen. Proto jsou tu různí úpravci, kteří se nebojí do auta říznout. Až doposud šlo ale o poměrně decentní ladění, které nijak výrazně do vzezření auta nesahalo. Teď se ale na i8 vrhli v malé japonské tuningové firmě Energy Motor Sport.
Z výroby má BMW i8 extrémně aerodynamické křivky, kterým ale v podání těhle japonců odzvonilo. Jejich bodykit je trochu neomalený, ale autu perfektně sedí. Obsahuje vše od nárazníků, přes prahy až po blatníky. Celé to bylo završeno novými 21 palcovými koly BBS, která jsou obuta do pneumatik Pirelli P Zero.
S motorem a pohonným ústrojím se nic nedělalo, a tak i8 stále pohání plug-in hybridní soustava s vzadu umístěným přeplňovaným benzínovým tříválcem o objemu 1,5 litru, který pohání kola zadní nápravy, a vpředu umístěným a přední kola pohánějícím elektromotorem. Výkon benzínového motoru je 231 koní a pomáhá mu 96 kW/131 koní elektromotoru. BMW i8 tak může být čtyřkolkou, ačkoliv bez mechanického spojení obou náprav, s celkovým výkonem 362 koní a točivým momentem 570 Nm.