Nový Renault Captur dostane nový motor 1,3 TCe. Tato nová jednotka přichází s vyšším točivým momentem při nízkých otáčkách motoru plus vyšší, konzistentnější točivý moment při vyšších otáčkách motoru. Zároveň má nižší spotřebu paliva a emise CO2, i díky filtru pevných částic.
Celková úspora motoru 1,3 oproti staršímu motoru 1,2 je 8 %, převážně díky optimalizaci spalování, menšímu tření a zvýšení tepelné účinnosti. Nový motor zároveň disponuje vyšším výkonem a točivým momentem (v závislosti na variantě), ale především využitelností maximálního točivého momentu v širším spektru otáček.
U Renaultu Captur bude motor s výkonem 130 koňských sil spojený s šestistupňovou manuální převodovkou a vyvine maximální točivý moment 220 Nm od 1500 ot./min do 3500 ot./min. Motor bude k dispozici také ve variantě s výkonem 150 koňských sil. Tato verze může být spojena s šestistupňovou manuální převodovkou nebo šestistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou EDC. Maximálním točivý moment bude u této verze 250 Nm od 1600 ot./min do 3250 ot./min. Verze TCe 150 GPF je oproti verzi TCe 130 GPF dražší o 15 000 Kč.
Ceníkové ceny:
- Limited TCe 130 GPF – 399 900 Kč
- Limited TCe 150 GPF – 414 900 Kč
- Limited TCe 150 EDC GPF – 444 900 Kč
- Intens TCe 130 GPF – 444 900 Kč
- Intens TCe 150 GPF – 459 900 Kč
- Intens TCe 150 EDC GPF – 489 900 Kč