Novinka od Techart pro Porsche 911 Turbo – Power Kit TA 091/T1

Autor: Anina Russová - 30. 8. 2014


Když se řekne úpravce Porsche, jako první asi většinu napadne Techart. Ten své drápky opět zasekl do skvostného Porsche 911 Turbo a jako již tradičně nezůstal jen u výkonu, ale lehce upravil také design.

Začneme právě ale u srdce vozu, tedy u motoru. Automobilka do 911 Turbo standartně montuje šestiválcový motor o objemu 3.8 litru přeplňovaný dvěma turbodmychadly, který přes dvouspojkovou automatickou převodovku PDK posílá výkon 383 kW a točivý moment 710 Nm na obě nápravy. Jednomu by se chtělo říct, že je to až dost, ale ne pro Techart. Ti si pohráli s nastavením řídící jednotky a také výfukovým systémem a ve výsledku se dostali na výkon o 44 kW a 130 Nm vyšší. S tím vzrostla i maximální rychlost na konečných 325 km/h (Turbo má standartně 315 km/h) a zlepšilo se zrychlení z 0 na 100 km/h. Z původních 3,4 sekundy čas klesl na pouhých 2.9 sekundy. To vše mají zákazníci k dispozici při jízdních režimech Sport a Sport Plus, a to jediným stisknutím tlačítka na středové konzoli. Jak snadné. :)

Jak už jsme řekli, jen u výkonu nezůstali. V prvé řadě musíme zmínit právě výfukový systém. Ten je vyráběn z nerezové oceli a montován ve dvou variantách – v lesklém a matně černém chromu. Krom toho, že i díky němu poposkočil výkon, doprovází jízdu a i studené starty skvělým zvukovým doprovodem. Navíc díky dvěma dvojicím koncovek vykukujícím zpod zadního nárazníku rychle upozorní všechny případné protivníky na svou sílu ještě před tím, než se stačí ztrapnit.

K dokonalosti stačí už jen pořádné obutí.I toho jsme se od Techartu dočkali. Prvotřídní kovaná pětipaprsková kola jsou zákazníkům nabízena s průměrem 20 palců. Jsou nejen ultralehká a pevná, ale paprsky jsou tvarované tak, aby se k brzdám dostalo co nejvíce čerstvého vzduchu pro jejich chlazení.

Štítky: , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru