Nový Nissan X-TRAIL se ve Frankfurtu předvedl veřejnosti

Autor: Pavel Srp - 11. 9. 2013


V rámci poslání společnosti Nissan, které spočívá v nabízení produktů budoucnosti, učiníme již dnes na frankfurtském autosalonu 2013 další významný krok vpřed. Hlavní hvězdou bude zcela nový X-Trail, který má na autosalonu světovou premiéru. Expozice Nissan 2013 představí další ukázky moderního designu a inovativních technologií této značky.

Od dynamického konceptu Friend-Me po model, který má nakročeno k tomu změnit segment vozů SUV: společnost Nissan opět udává směr v designu, dostupnosti technologií a technické dokonalosti.

Nový Nissan X-Trail

Díky dynamickému designu, který kombinuje bohaté zkušenosti společnosti Nissan v segmentu 4×4 a vedoucí postavení značky mezi crossovery, nový X-Trail stanovuje nové standardy v oblasti technologií, úsporného provozu a pohodlí.

Nový X-Trail nabízí vylepšení ve všech oblastech, zachovává si proslulou schopnost jízdy prakticky kdekoli a přidává řadu funkcí, které mění pohled zákazníka na to, co mohou očekávat od kompaktního SUV. Jak je u značky Nissan zvykem, nový vůz X-Trail nabízí v nové oblasti špičkové technologie s celou řadou funkcí, které v tomto segmentu dosud představeny nebyly, jako například LED světlomety, systém Nissan Safety Shield a kompletně integrovaný a výrazně rozšířený navigační, informační, zábavní a komunikační systém NissanConnect.

Nový X-Trail je ještě praktičtější než dříve, a přesto je úsporný a vybavený celou řadou jízdních a bezpečnostních systémů. Představuje tak nejkomplexnější a nejvýkonnější modelovou řadu SUV a crossover na trhu.

[nggallery id=2500]

Úspěšná historie pokračuje

Snaha společnosti Nissan stát se do roku 2015 nejvýznamnější asijskou značkou v Evropě je na dobré cestě, protože již nyní je Nissan jedničkou na klíčových trzích, jako je Velká Británie, Francie, Španělsko a Itálie. „Navzdory poklesu celkového trhu dosáhl Nissan v loňském roce rekordního podílu na trhu a tento úspěch se snažíme zopakovat i v roce 2013,“ uvedl Guillaume Cartier, senior viceprezident pro prodej a marketing společnosti Nissan v Evropě.

Koncepce Nissan Friend-Me

Koncept Friend-Me kombinuje výrazný design a pokročilý moderní interiér a nabízí vzrušující pohled na to, jak mohou vypadat vozidla v budoucnosti. Friend-Me je navržen stejným postupem, který stál u vzniku řady revolučních crossoverů Nissan a je ukázkou nové generace designérského jazyka značky Nissan. Zkoumá možnosti plně propojené a plně interaktivní kabiny.

Koncept Friend-Me byl vytvořen podle potřeb a přání těch pasažérů, kteří jsou neustále online, a jako centrum informací a zábavy je zapojuje při každé cestě.

[nggallery id=2495]

Program personalizace Nissan

Snaha společnosti Nissan nabízet zákazníkům ještě více možností volby pokračuje ve Frankfurtu dalším významným krokem – uvedením nového rozsáhlého programu personalizace. Po vysoce úspěšném představení řady Juke společnost Nissan rozšiřuje tuto iniciativu o nové vozy NOTE a Micra. Součástí rozšířeného programu je výběr ještě většího množství příslušenství a barev pro zákazníky vozů Juke s téměř neomezenými možnostmi. Souběžně se spuštěním nového programu společnost Nissan také uvádí inovativní nový webový 3D konfigurační nástroj, který zákazníkům nabízí příležitost prohlédnout si jejich vysněný design z libovolného úhlu.

nissan-personalizace

Tisková zpráva/-PS-

Štítky: , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru