Jestli nějaké auto rozdmýchalo a stále vzbuzuje velké vášně, pak je to nová Toyota Supra. Když automobilka oznámila, že hodlá tuto legendu po letech vzkřísit, už to vzbudilo velké emoce, ale hlavně velká očekávání. Jen těžko budete ve světě japonských aut hledat větší legendu. Jenomže pak Toyota oznámila, že na technice bude spolupracovat s BMW. Vášně byly ještě o mnoho silnější, ale ne tak úplně v tom pozitivním slova smyslu.

Tak co je rychlejší: BMW Z4 M40i anebo Toyota GR Supra? Podívejte se

Fanoušci značky byli hodně rozčarovaní. A to i přes to, že BMW i Toyota se jízdně lišé. Každá automobilka si auto finálně ladila po svém, stejný je jen základ pohonného ústrojí, kterým je motor a převodovka z BMW.

Ovšem pravověrní fanoušci Toyoty se se s novou Suprou z nějakého pro mě neznámého důvodu stále nemohou srovnat. A to s autem ještě ani nejeli. A možná ho ani neviděli naživo. Smutné.

BMW dalo Supře i výfukové potrubí, které sice nezní špatně, ale mohlo by to být lepší. A toho se chytil Akrapovič, který pro Supru navrhl zcela nový, titanový výfuk. Vzhledem k tomu, z jakého je materiálu, má jednu moc hezkou designovou vlastnost. Čím více se ohřívá, tím více se zbarvuje do modra, ale kromě toho samozřejmě také fantasticky zní. O tom se ostatně můžete přesvědčit v přiloženém úvodním videu. To Supru s novým výfukem zachycuje na motorové brzdě a při zábavě na mokrém okruhu. Kromě zvuku nový výfuk autu přidává i pár koní navíc a zlepšuje jeho průběh, ale Akrapovič se zatím nepochlubil, jak velký nárůst jde. To se ale jistě brzy změní.