Byli jste se někdy podívat v nějaké továrně? Nebo si jen tak projít showroom některého z prodejců oblíbené značky? A s kolika auty, reálnými, ne modely, jste odešli domů? Tipujeme, že se stejným počtem, jako my, tedy s nulou. Jenomže mezi námi žijí tací, kteří s tím autem odejedou. A dokonce tací, kteří jich vezmou víc. Mnohem víc.
Jeden takový nejmenovaný a dlouholetý zákazník přijel i se svou rodinou na obhlídku továrny značky Bugatti. Měl s sebou své děti, kterým chtěl poodhalit svět této jedinečné automobilky a ukázat jim, co to obnáší být jeho součástí. Jenomže od Bugatti nejspíš přišla velmi výhodná nabídka, kterou zjevně nešlo odmítnout. Když už byla rodina v tom prohlížení výrobních hal v Molsheimu, ale i oranžerií, bývalých stájí rodiny Bugatti a areálu tamního zámku, zašli se podívat o do ateliéru, kde probíhalo pečlivé restaurování modelů Type 41 Royale a Type 35 Racer.
Už to samo o sobě zní jako celkem prima strávený den, který byl ale v případě téhle rodiny zakončen monumentálním nákupem. A zatímco my, běžní smrtelníci, jdeme po takové prohlídce leda tak pro potraviny, dotyčný si vybral nová auta. Abychom byli přesní, nejen sobě, ale i svým dětem. Cenu celého nákupu značka neupřesnila.
https://www.instagram.com/reel/CcavOyHlubU/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D&fbclid=IwAR3D7sa_hxMxh_r2hhH2dLzjz2djgaZxOGGAOs4jqx69mTCdXXVOeIYkvso
Pro sebe si koupil Chiron Super Sport 300+ a také Veyron Grand Sport Vitesse World Record Edition, který prošel pečlivýma rukama specialistů z programu La Maison Pur Sang. Ten složitý název za sebou ukrývá program, který má za úkol pečlivě uchovávat již vyrobené modely v té nejlepší možné kondici tak, aby mohly dělat radost dalším generacím. To vše samozřejmě podepřeno nepopiratelnou certifikací. Tak přesně zní jeho oficiální popis. Vozy, které tímto programem projdou, nejen, že jsou takřka jako nová, ale navíc se pak lépe prodávají, protože za kvalitou jejich stavu ručí právě sama automobilka. A přitom jsou to vlastně ojetiny.
A tímto programem prošel také zmíněný Veyron Grand Sport a jak už jeho název napovídá, jde o rekordní vůz. V roce 2013 zajel světový rekord v sekci sériových aut s otevřenou karoserií, když jel rychlostí 408,84 km/h.
Jednomu by možná tato dvě Bugatti stačila, ale když máte šest dětí, nemůžete je všechny najednou vozit ve svých nových vozech. A aby v rodině nedocházelo k hádkám, pořídil tento zákazník šesticí malých Baby Bugatti II. Možná tak nevypadají, ale jsou fakticky hračky, které si užijí jak malí, tak velcí. Jde o zmenšeninu modelu Type 35, tedy modelu, který Ettore Bugatti v roce 1926 postavil pro svého tehdy čtyřletého syna. Už v té době si jej ale zamilovali i zákazníci, a tak podobných hraček vzniklo několik stovek.
Bugatti nabízí trojici verzí tohoto vozítka, přičemž vždy jde o elektromobil. Základní verze má baterii o kapacitě 1,4 kWh a jede maximálně 45 km/h. Méně zkušeným jezdcům je ale možné rychlost omezit na 20 km/h. Druhá verze už má baterii s kapacitou 2,8 kWh a jede až 70 km/h. Totožný pohon je v třetí verzi, ta se ale liší vpravdě luxusním a čistě ručním zpracováním.
Co to žere, trávu u cesty nebo 5,5 litrů benzínu jako můj golf?????
Takhle jsem kdysi kupoval ,,angličáky“. 😁😁😁
Na jednu stranu to může vypadat jako auto pro vytahování se. Na druhou stranu koupí několika velice drahých aut zajistí práci a výdělek hodně lidem. Já bych si takové auto nemohl dovolit ani když bych ho dostal zadarmo. Náklady na servis a provoz budou hodně vysoké. Přeji ať auta dobře slouží a dělají radost.
Dobře Vy👏🏻
Přesně, pokochat a jít dál. Auto krásné, ale extrémně drahý servis, viz.: https://www.garaz.cz/clanek/kolik-stoji-servis-bugatti-chiron-jako-nove-lamborghini-21007005