Úpravy aut ty byly, jsou a budou. Některé jsou decentní, jiné výrazné. Někdy se úpravci zaměřují více na vzhled, jindy na techniku. V Manhart Performance umějí oboje. Technické úpravy ale na BMW Z4, které vám ukážeme, zdaleka převažují. Představujeme vám MHZ4 600.
Jde již o starší počin Manhart Performance, který vznikl na první generaci BMW Z4. Sluší se však toto auto připomenout. A to i vzhledem k tomu, že v Německu už chystají úpravy generace nejnovější. To bude MHZ4 500, tedy auto s výkonem kolem 500 koní, o stovku méně, než má tento starší výtvor.
Ten byl – showcar – však o poznání více upravený, i když designově vlastně zase tolik ne. Auto dostalo černý lak karoserie, který doplnily bronzové doplňky jako pruhy na bocích a na kapotě. Více se ale měnilo pod kabátem.
Odtamtud byl vymontován původní motor. Na jeho místo pak putoval motor o poznání větší a potentnější. Pod dlouhou přední kapotu totiž úpravce napěchoval pětilitrový vidlicový desetiválec (S85) z BMW M5 E60. Jeho sériový výkon 507 koní ale nestačil, a tak se díky úpravám dostal až na šest stovek koní. Pokud by vám ale ani to nestačilo, Manhart Performance nabízeli ještě další fázi úpravy. V rámci té převrtali motor na 5,8 litru a přidali ještě dalších 30 koní (630 koní a 640 Nm). A to už byla opravdu řádná porce pro zadní pneumatiky…
A ten zvuk, když jste sundali střechu, to musela být vážně lahoda, co říkáte?
Not your average Z4 sound? Who knows which engine roars in this MHZ4 600? #manhartperformance #manhartmhz4600 #manhartz4m #bmwz4m #v10 #mperformance #600hp #manhartbmw #bmw pic.twitter.com/wLVkTecOSo
— MANHART (@MANHART_Germany) May 2, 2018