Když jste inženýr v automobilce Mercedes-Benz, setkáváte se s mnoha zajímavými věcmi a fakty. Občas vás napadnou i některé šílenosti. No, a někdy je dotáhnete do konce…

Jurgen Eberle je zaměstnancem automobilky Mercedes-Benz a vlastní řadu E kombi ve verzi All Terrain s šestiválcovým vznětovým motorem. Nebyl ale moc spokojený s vlastnostmi tohoto auta v terénu, a tak se rozhodl, že si svůj vůz trochu upraví. No, trochu… Jak se to vezme. Každopádně stvořil něco, co zaujalo i samotné šéfy automobilky.

Aby ale bylo jasno, éčko v outdoorové verzi All Terrain není vůbec špatným autem, ale do terénu se příliš nehodí. Jurgen ale stvořil malé monstrum. Auto pořádně zvýšil a přidal jiná kola obutá do pořádných terénních pneumatik. Navíc o slušných 200 milimetrů rozšířil rozchod a přidal portálové nápravy, které lze nalézt na G500 4×4². Po úpravě má navíc tento off-road nájezdové úhly vpředu 35,8° a vzadu 35,6°, brodivost je velmi slušných 510 milimetrů.

A teď to nejzajímavější. Ačkoliv Mercedes-Benz standardně platí za lehce konzervativní značku, šéfy automobilky tohle dílo velmi zaujalo. A to dokonce natolik, že prý uvažují o tom, že by něco podobného vyrobili. Pokud se tak stane, nepůjde o klasickou nabídku, ale o limitovanou edici. O tu ale bude jistě velký zájem.