Jak zajistit, aby se k vám zákazníci vraceli? A jak si vychovat ideálně celou jednu generaci nových zákazníků? To je věčná otázka každého, kdo něco prodává. Automobilky nevyjímaje. Vypadá to, že Mercedes-Benz, respektive jeho americké zastoupení, našlo na obě otázky odpověď.
Ví, že své zákazníky je potřeba si hýčkat a je úplně jedno, jakého jsou věku. Proto v americké Pensylvánii, tedy v tamním obchodním centru Prussia Mall, otevřel maličké dealerství. Maličké nejen rozměry, ale i tím, co se v něm dá koupit a pro koho je určeno. Mezi hlavní zákazníky totiž patří děti. O ty je tu postaráno úplně stejně, jako by bylo třeba o jejich tatínky ve standardním dealerství, když si šli třeba pro třídu G.
Prckové zde dostanou pohoštění, místo servisních knih a informačních materiálů tématicky laděné omalovánky, a hlavně si zde mohou vyzkoušet a následně od rodičů nechat koupit zmenšené verze reálných modelů Mercedes-Benz. A to včetně AMG. Všechna ta malá auta jsou věrnými kopiemi těch, které možná máte v garáži i vy. Jen se o jejich pohon stará elektromotor a jejich rychlost je maximálně 5,6 km/h. V mini dealerství si děti mohou udělat i vlastní řidičský průkaz a všechna auta jim pro ně srozumitelným jazykem ukáží a představí děti jen o něco málo starší, než jsou ony samy.
Mercedes-Benz na to jde opravdu dobře. Umíme si živě představit, jak si mladý muž, který shání své první auto půjde pro Mercedes jen proto, že s ním prakticky jezdil od mala. 😊