Kdy tohle skončí? Nechápejte mě špatně, nějaká ta porce výkonu navíc jistě potěší, ale určitě také pamatujete dobu, kdy překročení bájné 200koňové hranice u hot hatche bylo „něco“! Nyní se však dostáváme do situace, kde automobilky do svých top modelů této kategorie nabízejí skoro dvakrát takovou porci výkonu. A pokud se ještě obrátíte na nějakého úpravce, třeba jako v tomto případě na Löwensteina, není problém se dostat přes 400 koní. A to jsou hodnoty, které byly nedávno určující pro úplně jinou kategorii aut.
Relativně drobná dovulitrová jednotka pod kapotou nejmenších modelů řady AMG nabídne už v základním, továrním nastavení neskutečných 360 koní a 450 Nm točivého momentu. Přeplňovanou jednotku úpravce vyladil na 410 koní (301 kW) a 530 Nm. A to pouze za pomoci softwaru! V nabídce je ale také Stage 2, která k úpravě map přidává sportovní svody, katalyzátor a průchodnější vzduchový filtr. Výměna těchto komponentů vás odmění výkonem 425 koní (312 kW) a 540 Nm točivého momentu.
A aby vaši sousedé poznali, že jste vynaložili nemalou částku na zvýšení výkonu, Löwenstein nabízí také bodykit. Ten je vyrobený výhradně z karbonu a nese název Saphir. Bodykit rozšíří přední část o 20 mm vpředu a dokonce o 40 mm vzadu. V rámci této sady dostanete také kapotu, která má dva výdechy. Přední nárazník má nově splitter, na prazích jsou nástavce, zadní nárazník je komplet nový a disponuje karbonovým difuzorem. A ódu na karbon zakončí decentní křídlo na kufru. Soudy o zlato-karbonové kombinaci necháme na vás. Nás za srdce příliš nechytla. Celek doplňují 20″ zlatá kola Concave s obutím Michelin Pilot Super Sport o rozměru 245/30 vpředu a 385(!!!)/30 vzadu. Zlaté jsou pak také koncovky výfuku. Decentních úprav se dočkal i interiér a jak možná správně tušíte, právě v podobě karbonových doplňků.