Představovat tuningovou firmu Mansory asi není moc třeba. Tahle parta se specializuje na velmi odvážné, nepřehlédnutelné a pro někoho až lehce nevkusné úpravy. Nicméně vkus je čistě subjektivní, takže to, co se nelíbí jednomu, může druhého naopak zaujmout natolik, že za to nejen bude ochoten zaplatit, ale navíc bude nadšený.
Někdo takový se jistě najde i v případě nejnovějšího projektu Mansory, který má základy v modelu RS7 Sportback. Abychom byli upřímní, úprava, která proběhla v rámci exteriéru zas takový úlet není. Je výrazná, ale nic extrémního. To interiér už je na tom jinak. Hlavně kvůli použitým barvám.
Začneme ale právě exteriérem. Mansory dal autu nový bodykit, který přidává na ostrých hranách. Drtivá většina nových dílů, například kryty zpětných zrcátek, lízátko pod předním nárazníkem, nástavce prahů nebo zadní difuzor, jsou vyrobeny s alespoň částečným přispěním karbonu. Nová jsou také kola, ale i kompletní výfuk.
Na řadě dílů, stejně jako na nových kolech, jsou vidět modré akcenty. A právě modrá je hlavní barvou interiéru. Tu úpravce zkombinoval s černou a výrazným bílým prošíváním. Modrá kůže je na sedadlech, na palubní desce, na výplních dveří, ale i na volantu nebo loketní opěrce. Mimochodem, modré jsou také brzdové třmeny.
Kromě designu se Mansory podíval na zoubek i pohonnému ústrojí. Čtyřlitrový osmiválec prošel úpravou turbodmychadel, dostal lepší vzduchový filtr a nové mapy řídící jednotky. To, spolu s výše zmíněných novým výfukem, zajistí zvýšení výkonu z 600 koní na 769 koní a točivého momentu z 800 Nm na 1000 Nm. Zrychlení z 0 na 100 km/h tak tato RS7 Sportback nezvládne za 3,6 sekundy, jako v sériovém provedení, ale za rovné tři sekundy. Cenu úpravce neprozradil, ale vážný zájemce se jí jistě obratem dozví.