Mansory-Ford_GT-Le_Mansory-1

Jedním z těch nejzběsilejších úpravců je jistě Mansory. Jeho kreace prakticky vždy zaujmou, navíc jsou okázalé, nešetří karbonem a nectí původní tvary. Extravagantní je i jeho přestavba Fordu GT, kterou si můžete prohlédnout v přiložené galerii.

Ford GT, který u Mansory upravili, dostal jméno Le Mansory. Německý tuner upraví jen tři kusy, přičemž tento je druhý. Ten první vznikl už loni v létě. Není jisté, kdo je (nebo bude) jejich majitelem. Ford GT jste si ovšem nemohli jen tak koupit, a to ani když jste na něj měli dostatek peněz.

Přečtěte si také:  Japonec upravil Lamborghini Countach. Má nová kola a břicho tahá po zemi

Změny na upraveném kuse jsou viditelné už na první pohled. Nejvýrazněji je přitom upravena přední část, která dostala jiné světlomety, kapotu a nárazník. Materiál, z něhož jsou vyrobeny, je samozřejmě karbon. Některé části bodykitu jej odhalují, zbytek je pak zalakovaný. Z čelního pohledu je možné si také všimnout střešních nádechů pro přívod vzduchu do kabiny.

Mansory-Ford_GT-Le_Mansory-3

Z bočního pohledu jsou viditelná nová kola, nástavce prahů, ale hlavně obrovské křídlo na zádi, jehož tvar je podobný speciální verzi Ford GT MK II. A to je samozřejmě také z karbonu.

Mansory nezapomněl ani na zadní část auta. Nový je výraznější difuzor v zadním nárazníku, ale také upravené koncovky výfuku. Zatímco sériový Ford GT má v panelu mezi světlomety dvojici masivních koncovek, tak ten upravený „Le Mansory“ má hned tři.

Přečtěte si také:  Rallye Dakar 2021: Prokop drží i po 9., dosud nejtěžší etapě letošního Dakaru osmé místo

V němém úžasu jistě zůstane majitel tohoto kusu, až otevře dveře, protože Mansory upravili i interiér. Tomu dominuje červená barva, která je na sedadlech, palubní desce, dveřních výplních, ale také třeba i na stropě. Čalounění je nyní Alcantarové.

Mansory-Ford_GT-Le_Mansory-2

Upraven byl také motor, kterým je přeplňovaný šestiválec s objemem 3,5 litru, výkonem 656 koní a točivým momentem 745 Nm. Upravený kus totiž nabídne dokonce 700 koní a 840 Nm. Jak se změnilo zrychlení z 0 na stovku úpravce nehovoří, ale sériový Ford GT to zvládne za dechberoucích 2,9 sekundy. Prozradil ovšem maximální rychlost, která je 352 km/h, tedy o 5 km/h více, než v sérii (tady ji ovšem krotil elektronický omezovač rychlosti).

Cena úpravy? Neznámá.