Pokud existuje úpravce, který se vyžívá v těch nejdražších autech světa, pak je to Mansory. Nebojí se asi ničeho. Jedním z jeho nejnovějších projektů je úprava Ferrari SF90 Stradale, kterou nazval F9XX.
Tahle úprava je pokračovatelem loňské verze F8XX na základech Ferrari F8 Tributo. Jde o upravené Ferrari SF90 Stradale, které dostalo název F9XX. Design je zcela přepracovaný a díly jsou – jak možná tušíte – z karbonu, přičemž jsou funkční a zlepšují aerodynamiku. Jde například o přední spoiler pod nárazníkem s ploutvičkami na boku pro usměrnění vzduchu, výdechy nad předními koly, boční nástavce prahů, vstupy vzduchu před zadními koly, ale i o obrovské zadní křídlo spolu s masivním difuzorem, ze kterého vykukuje čtveřice koncovek výfuku.
Ruku v ruce s tím jde nový podvozek, který je nižší a tužší. A nová jsou i kola, vpředu s rozměry 9,5×21 palců a vzadu dokonce 12×22 palců.
Úpravy ale Mansory provedl i na pohonném ústrojí. Tím je 3,9litrový osmiválec s přeplňováním dvěma turbodmychadly a s pomocí tří elektromotorů. Sériový výkon spalovacího motoru je 574 kW/780 koní a 800 Nm. V Mansory ale hodnoty zvedli na 721 kW/980 koní a 980 Nm. Upraven byl ale jen spalovací motor, na elektromotory v Mansory nesahali. Celkový výkon spalovacího motoru a elektromotorů je nyní 809 kW/1100 koní, přičemž původně to bylo „jen“ 735 kW/1000 koní. Díky tomu narostla i maximální rychlost na 355 km/h a sprint z místa na stovku je otázkou pouhých 2,4 sekundy.
Úprava je možná nejen pro variantu kupé Stradale, ale i pro otevřenou verzi Spider. Cenu ovšem úpravce nezmiňuje.