To, co si můžete prohlédnout v přiložené fotogalerii, je MANSORY F9XX – Tempesta Celeste. Je to upravené Ferrari SF90 Spider a německý úpravce tím dokazuje, že divoké stavby jej stále baví.
Není to poprvé, co MANSORY upravuje SF90, protože už před časem představil kit pro SF90 Stradale, tedy verzi s karoserií kupé, ale už tehdy sliboval, že úprava vznikne i pro otevřenou verzi. A právě roadster Ferrari SF90 Spider je základem stavby nyní.
Tohle auto pohání velmi sofistikované pohonné ústrojí. Jde o kombinaci 3,9litrového benzinového osmiválce s přeplňováním dvěma turbodmychadly (574 kW/780 koní a 800 Nm), kterému pomáhá hned trojice elektromotorů. Výsledkem je celkových 735 kW/1000 koní. V MANSORY ale výkon samotného spalovacího motoru zvedli na 721 kW/980 koní a točivý moment vrcholí 980 Nm. Celkový výkon je tak nyní 809 kW/1100 koní. Současně s tím narostla také maximální rychlost na 355 km/h, přičemž na stovce je auto za pouhých 2,4 sekundy.
Co se týká designu, rozhodli se v MANSORY pro extravaganci. Všechny díly jsou vyrobeny z karbonu a jejich tvar je aerodynamicky funkční. Upravené jsou oba nárazníky, na nichž jsou navíc další aerodynamické doplňky. Na zádi je dvoudílný spojler, v němž jsou i červeně svítící LED pásky. Pohled zezadu ještě prozradí opravdu masivní difuzor, v němž je mlhový světlomet po vzoru monopostů formule 1. Na vrchu předních blatníků jsou nové odvětrávací otvory ne nepodobné těm, které má například i Porsche 911 GT3.
Německý tuner vyměnil také původní sériová kola. Na jejich místo putovala lehčí a pevnější kovaná kola s průměrem 9.5×21 palců vpředu a 12×22 palců vzadu, které obouvají pneumatiky 255/30 ZR21, respektive 335/25 ZR22.
Tohle auto je divoké, nepřehlédnutelné a má to svůj důvod. MANSORY F9XX – Tempesta Celeste totiž nemůžemít každý, ale německý úpravce postaví jen a pouze tři kusy. I tak ale bude každý kousek “One of One”, tedy zcela jedinečný a úplně jiný než dva zbývající. Cena však známá není.