Porsche 911 GT2 RS je to „nejvíc“, co v nabídce německého výrobce existuje. Je to ostrá zbraň, která, pokud nebudete vědět, co děláte, vás zmuchlá a zahodí do kouta. Jenže pro Manhart to pořád nebylo dost, takže pro generaci 991.2 představil další vylepšení: zvýšil už tak vysoký výkon a upravil vzhled.
Upravené Porsche 911 GT2 RS dostalo od úpravce jméno Manhart TR 900. Základem pro úpravu bylo Porsche 911 GT2 RS s pakety Weissach i Clubsport. Karoserie byla upravena několika panely z karbonových kompozitů od DB Carbon. Jde o přední spojler pod nárazník, nasávací otvory, prahové nástavce, difuzor v zadním nárazníku a několik dalších drobností. Kola s uchycením na centrální matici, která jsou součástí paketu Weissach, ovšem úpravce ponechal.
Na závěr je tu grafika, kterou Manhart používá na všechny svoje úpravy. Tmavý lak karoserie – tentokrát nikoliv tradičně černý, ale zelený Midnight Dark Green – doplňují typické zlaté polepy.
Pod zadní kapotou je plochý, 3,8litrový šestiválec s dvojitým přeplňováním, jehož sériový výkon je 515 kW/700 koní a 750 Nm. To už ale u kousku z fotografií neplatí, protože Manhart na auto namontoval kompletní kit na zvýšení výkonu. Jeho součástí jsou větší turbodmychadla TTH 1000, lepší mezichladiče vzduchu CSF a větší přední větrák, ale také hliníkové sací potrubí Manhart IPD. Nový je také výfuk, který dostal svody Sport by Kline a sportovní katalyzátory HJS (ty však nemají TÜV, takže s nimi legálně nemůže auto na silnici). Nakonec úpravce s pomocí Mapswitch přeladil řídící jednotku. Výsledkem je to, že na zadní kola nyní putuje skoro až děsivých 695 kW/945 koní a 1050 Nm.