Magazín

nemecka-dalnice-A81

Na německých dálnicích budeme už brzy potřebovat dálniční známky

O platbě mýta na německých dálnicích se mluví už od roku 2015. V té době ale rozhodnutí německých úřadů zastavila Evropská komise, které toto rozhodnutí přišlo diskriminační. Stejně tak zástupcům okolních zemí. Ve zkratce proto, že se platba za dálnice dotkne především cizinců. Ačkoliv řidiči aut registrovaných v Německu budou poplatky platit také, o tuto zaplacenou […]

Na německých dálnicích budeme už brzy potřebovat dálniční známky Přečíst celý článek...

Na svůj Jaguar XJ220 si po 10 letech můžete konečně koupit nové pneumatiky

Bridgestone v září 2016 poprvé představil vzrušující projekt výroby nových pneumatik s nejmodernějšími technologiemi pro legendární Jaguar XJ220. Vývoje nové pneumatiky se již několik let dožadovali majitelé těchto klasických vozů. O čtyři měsíce později, během nichž byly vyráběny, hodnoceny a ve stovkách kol na závodním okruhu testovány prototypy v 17 různých variantách, byla nyní konečná podoba pneumatiky

Na svůj Jaguar XJ220 si po 10 letech můžete konečně koupit nové pneumatiky Přečíst celý článek...

SEAT dosáhl nejlepších finančních výsledků ve své historii

SEAT dosáhl v roce 2016 nejlepších finančních výsledků v historii. Společnost učinila další významný krok k trvale udržitelné ziskovosti a loňský rok uzavřela s provozním ziskem 143 milionů eur (2015: -7 milionů eur) a její zisk po zdanění před zaúčtováním mimořádných položek se vyšplhal na 232 milionů eur (2015: 6 milionů eur). SEAT vykázal „černá čísla“ v obou ukazatelích poprvé

SEAT dosáhl nejlepších finančních výsledků ve své historii Přečíst celý článek...

Jak Volkswagen virtuálně vyvíjí automobily budoucnosti…

Laboratoř pro virtuální konstrukci „Volkswagen Virtual Engineering Lab“ ve Wolfsburgu je zaplavena jasným denním světlem. Svítí v ní dva tucty monitorů, na některých jsou grafická zobrazení, na jiných jsou vidět stovky řádků zdrojového kódu. Uprostřed místnosti stojí model Golfu z modelářské hmoty v měřítku 1:4. Frank Ostermann si model prohlíží, pak změní kola, vymění zadní světlomety, upraví vnější

Jak Volkswagen virtuálně vyvíjí automobily budoucnosti… Přečíst celý článek...

Jestli máte dost peněz, můžete bydlet v mrakodrapu vyrobeném Porsche

Tohle bydlení je splněným snem každého pravověrného milovníka Porsche. Mrakodrap najdete ve stále slunném americkém Miami. Jde o šedesátipatrový luxusní dům, ve kterém si můžete koupit byt či penthouse. Je to úžasná stavba, která je ale pro nás nejzajímavější tím, že jsou v jeho středu umístěny tři výtahy, které dovezou vás i vaše auto až

Jestli máte dost peněz, můžete bydlet v mrakodrapu vyrobeném Porsche Přečíst celý článek...

Co je rychlejší? 6 psů nebo SEAT Leon ST Cupra 300? – video

Rychlost se porovnává u kde čeho. Auta proti tryskáčům, motorkám nebo třeba lidem. SEAT nový Leon Cupra 300 postavil proti šestici aljašských a sibiřských Husky, kteří táhnou saně. Jejich psovodem je Susi Normand a proti němu se za volant Leonu Cupra 300 posadí Jordi Gené, tedy španělský závodní jezdec a také velmi milý chlapík, který

Co je rychlejší? 6 psů nebo SEAT Leon ST Cupra 300? – video Přečíst celý článek...

Městské parkování s Mercedesem G 500 4×4² ve stylu na pána

Pokud byste náhodou nad koupí Mercedesu G 500 4×4² váhali, protože si nejste jistí tím, že ho ve městě využijete, máme pro vás odpověď. Využijete! Asi víte a nebo alespoň tušíte, že zaparkovat ve městě je občas o nervy. Všude je plno, místa malá a to věčné kroužení kolem parkovišť není moc zábavné. A právě

Městské parkování s Mercedesem G 500 4×4² ve stylu na pána Přečíst celý článek...

Dalších TOP 5 od Porsche. Tentokrát jde o techniku – video

Baví nás videa, kterými Porsche ukazuje svou minulost, současnost i budoucnost. Už jsme viděli pětici nejzajímavějších konceptů, pětici modelů s nejlepšími přítlačnými křídly, pětici nejzajímavějších aut ze skladů Porsche a také top 5 nejlépe znějících aut. Tentokrát nám ale Porsche představí trochu té techniky. Samotný Walter Röhrl nám ukáže technické vychytávky, které se ze závodních

Dalších TOP 5 od Porsche. Tentokrát jde o techniku – video Přečíst celý článek...

Upravený Plymouth Barracuda dostal karbon a vypadá skvělě

Úpravy amerických klasik jsou vždy tak trochu na hraně. Výsledek totiž může dopadnout tragicky a stačí k tomu opravdu málo. Ale když se na to jde s citem, může to dopadnout více než dobře. Jako v případě úpravy této Barracudy z roku 1970. Tu si její majitel nechal přestavět u společnosti SpeedKore Performance. Ti se

Upravený Plymouth Barracuda dostal karbon a vypadá skvělě Přečíst celý článek...

Australská policie si pořídila novou dálniční stíhačku Mercedes-AMG E 43 – video

Dálniční policie musí mít výkonná a svižná auta. Jejich zásahy probíhají totiž často ve vysokých rychlostech. Nejnovější přírůstek australských složek to potvrzuje. Do služby se přidal Mercedes-AMG E 43. O tom, že je tohle auto rychlé, netřeba jakkoliv diskutovat. Stejnou verzi Tohle bi-turbo vidlicového šestiválce jsme nedávno zkoušeli v menším Mercedes-AMG C 43, které má

Australská policie si pořídila novou dálniční stíhačku Mercedes-AMG E 43 – video Přečíst celý článek...

Bubeník Pink Floyd ošklivě zdemoloval svůj McLaren F1 GTR – video

Pohled na přiložené video nás fyzicky bolí. I když nepopíráme, že auta jsou tu od toho, aby se s nimi jezdilo, ale to riziko případné nehody je v některých případech až moc vysoké. Právě jako v případě Nicka Masona, bubeníka legendární kapely Pink Floyd. Tahle muzikantská partička je dobře známá pro svou vášeň k rychlým

Bubeník Pink Floyd ošklivě zdemoloval svůj McLaren F1 GTR – video Přečíst celý článek...

Šílenec v náklaďáku předvedl děsivý průlet dopravní špičkou – video

Jak to vypadá, když se řidič nákladního auta, které má navíc za sebou ještě plně naložený přívěs, proplétá plným městem? To můžeme vidět v přiloženém videu. Už od začátku videa je patrné, že v dopravní špičce jede opravdu rychle. Když mu pak překáží auta v prostředním pruhu, klidně je podjede a pod plným plynem se

Šílenec v náklaďáku předvedl děsivý průlet dopravní špičkou – video Přečíst celý článek...

Přejít nahoru