Firmu Novitec jako ladiče italských supersportů známe všichni. Před nedávnem došlo k rozdělení na divize, které se věnují vozům Ferrari, Maserati a Lamborghini. Novitec Torado se intenzivně věnuje vozům s býkem ve znaku a Huracán N-Largo je zatím jejich posledním výtvorem.
N-Largo má upravený vzhled, ale dostalo se také na techniku. Karoserie Huracánu má bodykit z kompozitních materiálů. Jeho součástí jsou nové nárazníky, blatníky a prahy, které už tak rozpláclý Huracán rozšiřují o dalších 120 mm. Z uhlíkových vláken jsou pak i kapoty, vnější zpětná zrcátka a spoiler na zádi vozu. Úpravy exteriéru mají příznivý vliv také na jízdní vlastnosti.
Díky širší karoserii bylo možné instalovat podložky na zvětšení rozchodu kol a nové jsou také hliníkové disky. Vpředu mají průměr 20, vzadu dokonce 21 palců. Nové pružiny mohou snižovat světlou výšku až o 35 mm. Novitec plánuje také stavitelné řešení, které může přiblížit vůz od 20 do 45 mm blíže k zemi.
Pokud vás exteriér zaujal, dobrou zprávou je fakt, že ani technika vozu rozhodně nezaostává. Ve standardu koupíte nové Lamborghini Huracán s atmosférickým desetiválcem o objemu 5,2 l s maximálním výkonem 610 koní (449 kW) a točivým momentem 560 Nm. V tomto případě však atmosféře odzvonilo a Novitec Torado pod kapotu vměstnal dvojici turbodmychadel, která z N-Larga dělá bestii s výkonem 860 koní (633 kW) a točivým momentem 960 Nm.
Poslední novinkou je kompletně přepracovaný sportovní výfuk z blíže nespecifikovaného materiálu, který se nechal inspirovat vývojem ve Formuli 1. Ten půjde ve dvou fázích ovládat tlačítkem v interiéru. Otevřenost klapek, ve výsledku tedy míru hluku (v tom nejlepším slova smyslu), bude čistě jenom na vás. Novitec plánuje vyrobit limitovanou edici, která čítá pouhých 25 kusů. To by byly hezké Vánoce, co říkáte? :-)