Jsou mezi námi lidé, kteří neviděli Ferrari F40 ani naživo, natož aby se vněm projeli nebo ho snad vlastnili. Ale člověk, který si říká CarGuy, vlastní rovnou dvě tato epická auta! A s jedním z nich, s tím druhým koupeným, se vydal na závodní okruh.

Mimochodem to jeho první Ferrari F40 také obletělo svět, respektive fotky a videa. On má totiž auta na to, aby s nimi jezdil. Vzpomínáte si na fotky Ferrari F40, s nímž někdo kempoval v divočině? Anebo na Ferrari F40, které jezdilo s řětězy ve sněhu? To je právě “to první” auto tohoto Japonce.

Na tom druhém autě, které koupil teprve před pár týdny, udělal poměrně zásadní servis techniky, ale i vzhledu. A prakticky se vším se pochlubil na svém facebooku. Však posuďte sami, jak to dopadlo. CarGuy se s námi podělil o zvuk výfuku, ale i samotného motoru. U videa podle překladače píše, že auto má skvělý zvuk, skoro jako závoďák, a motoru se chce do otáček.

『Ferrari F40「ライトウエイト」 超絶レスポンス‼️』納車前整備が完了しました。エンジンレスポンスが購入前と比べて更に鋭くなりました❗画像よりエンジン回転数を上げると更に『パンッ!パンッ!パパンッ!』とか鳴ります。ほとんどレーシングカーと同じ音が出ます。この車は乗るのが本当に楽しみです🎵          by CARGUY 木村

Zveřejnil(a) Carguy dne Sobota 17. listopadu 2018

Na autě se řešilo mnohem více, i detaily, včetně seřízení geometrie náprav.

『Ferrari F40 ライトウエイト』納車前の整備が間も無く完了します。エンジン調整、ガソリンタンク交換、タイミングベルト交換、アライメント調整、等々・・・。パーフェクトコンディションで来週納車です😊🎵          by CARGUY 木村

Zveřejnil(a) Carguy dne Pátek 16. listopadu 2018

No, a když už bylo vše připraveno, včetně keramické ochrany laku, bylo potřeba se s autem také pořádně svézt. A proč ne rovnou na závodním okruhu?

Auto obouvá závodní pneumatiky Kumho Ecsta V700, takže má docela velkou přilnavost. CarGuy s ním ale přesto driftuje. U svého driftovacího příspěvku píše, že vzhledem k rozložení hmotnosti 30:70 ve prospěch zadní nápravy, není s tímto autem úplně jednoduché driftovat. Jedním slovem také dodává, že kdyby se to nepodařilo, byla by to obrovská škoda. Finanční samozřejmě…

『Ferrari F40 Drift』今日も【CARGUY Magazine】の撮影でした。超ハイグリップタイヤ【クムホV700】を装着した【F40 ライトウエイト】でドリフトしてみました。大してアングルついて無いですが、これが結構難しいんです😅ミッドシップである【F40】の重量バランスは『フロント/リア』が『3対7』くらいなので、ドリフトやっている人ならその難しさが分かって貰えると思います。壊すと億超えるし😱12月28日発売の【CARGUY Magazine】は前回よりもかなり攻めてます‼️ by CARGUY 木村

Zveřejnil(a) Carguy dne Úterý 27. listopadu 2018