S některými lidmi se za volantem rychlých, výkonných a speciálních superaut “něco” stane. Všimli jste si toho také někdy? Krom toho, že se často začnou úplně jinak tvářit, přestanou často používat selský rozum. Tedy, taková je má zkušenost a vycházím z toho, co vídám kolem sebe na silnicích. A má slova tak trochu potvrzuje i přiložené video.

V to se představí hned dvě superauta. Prvním je Porsche 911 GT3 RS asi s manuální převodovkou. Druhým je americká klasika v podání Shelby Cobra. Dvě rozdílnější auta byste asi jen těžko dali dohromady. Zatímco Porsche si Cobru vychutná v zatáčkách a na takovém Nürburgringu by jí ukázal záda po třetí zatáčce, Cobra německému sportovnímu autu ukáže, jak se jezdí sprinty.

Nové Porsche 911 GT3 RS by mělo zůstat u atmosférického motoru, výkon bude vyšší

A přesně to také řidič Cobry posádce v Porsche dost důrazně vysvětlil. Upřímně nechápeme, jak řidiče Cobry vyzývat na semaforech. Možná opojení z evropského auta? Těžko říct. Každopádně jejich krátký závod kromě jiného názorně ukáže, proč Porsche prodává drtivou většinu svých 911 ve všech verzích hlavně s převodovkou PDK. Ono totiž není úplně snadné tuhle stuttgartskou bestii s manuálem ukočírovat.

Podle všeho by to mohl řidič 911 z videa potvrdit. Nejen, že na plné čáře prohrál ten malý sprint, ale ještě si spálil spojku. Hned po nepovedeném rozjezdu se mu z pod auta vyvalilo celkem hodně kouře, Od pneumatik to opravdu není. Ostatně, i autor videa komentuje to, že mu zápach kouře nápadně připomíná spojku. No, ne každý den je posvícení.