Velmi výrazný meziroční nárůst prodeje, takřka dvoutřetinový pro Land Rover a více než třetinový pro Jaguar, zaznamenala na českém trhu společnost Jaguar Land Rover Austria. Vyplývá to z oficiálního přehledu registrací za rok 2011, který zveřejnil Svaz dovozců automobilů.
Prodej propojených značek Land Rover/Range Rover zaznamenal loni meziročního zvýšení o 63,5 % na 500 automobilů. Z uvedeného celkového počtu bylo 463 kusů osobních a 37 vozů kategorie lehkých užitkových. Prodej druhé značky rakouského importéra – Jaguar – se zvýšil meziročně o 35,5 % na 84 automobilů.
Značka Land Rover má do dalších let velmi ambiciózní cíle nejen díky novému modelu Range Rover Evoque. Ten zvolil Klub motoristických novinářů Autem roku 2012 a vůz získal také titul v kategorii SUV v anketě Auto roku 2012, kterou pořádá Svaz dovozců automobilů. V České republice navíc propagují Evoque herečka a designérka Aňa Geislerová a houslista Pavel Šporcl. Značka Land Rover také pro podporu prodeje svých vozů uvedla speciální zákaznický program Land Rover Experience. Každý, kdo si koupí některý z vozů značky Land Rover/Range Rover, má možnost si ho vyzkoušet v jednom ze tří center v České republice. K dispozici jsou školitelé, kteří zákazníkovi předvedou, co všechno vůz dokáže ať už v terénu nebo v zimních podmínkách.
Výrazné zlepšení prodeje se očekává také u značky Jaguar. Jaguar pro své zákazníky pořádá tzv. Jaguar Days. Každý zákazník si na nich může před koupí samotného vozu vyzkoušet, co všechno model umí na speciální trati se školenými odborníky.
[nggallery id=182]
Tisková zpráva/-PS-