Hyundai Tucson 2.0 CRDi N-Line

Výroba automobilů se za posledních pár let neuvěřitelně zrychlila, zefektivnila a zdokonalila. Přesto i v tomto odvětví stále platí, že „i mistr tesař se někdy utne“. Když už ale k chybě dojde, je důležité, aby ji výrobce včas zjistil a také včas zasáhl. Přesně tak to dělá i značka Hyundai, která do servisů preventivně svolává tisíce modelů Tucson předchozí generace. Ve velmi ojedinělých případech totiž mohou auta začít hořet.

Dle informací serveru svolavacky.cz, by se jen v Česku mohl tento technický problém týkat asi 13 000 vozidel. Například v Americe však automobilka svolává asi 800 000 vozidel. Problém je v systému ABS, kdy do jeho modulu může kvůli netěsnosti proniknout vlhkost a to může vést ke zkratu a následnému požáru. Podle detailů svolávací akce může k požáru dojít jak u jedoucího auta, tak u zaparkovaného. Podle vyjádření tiskového mluvčího značky Davida Pavlíčka pro svolavacky.cz, je tato akce jen preventivní. K žádnému požáru z důvodu zkratu v modulu ABS u nás nedošlo.

Přečtěte si také:  Test Hyundai Tucson 2.0 CRDi N-Line (2020)

Svolána do servisů budou vozidla vyrobená od února roku 2017 do srpna roku 2020. Pokud si myslíte, že se problém týká i vašeho vozidla, můžete buď počkat na zvací dopis do servisu od samotné automobilky, nebo je možné si do autorizovaného servisu zavolat. V každém případě bude oprava provedena zdarma.

Dle popisu samotné závady ale sami jistě uznáte, že ta možnost, že by k požáru došlo, není nijak velká. Od toho ale přesně svolávací akce jsou. I v tomto případě jde o preventivní akci, kdy si sama značka problému všimla a aniž by k požáru reálně došlo, raději auta včas svolá do servisu.

Přidat komentář